בוחרים בבטחה: היערכות מיוחדת במד"א לקראת יום השבתון שיחול מחר

במגן דוד אדום עומדים בהיערכות מיוחדת לקראת יום השבתון שיחול מחר ברחבי הארץ, לרגל יום הבחירות. לפני ההצבעה או אחריה, ישראלים רבים בוחרים לשלב את החגיגה הדמוקרטית עם בילוי בים, בבריכה או בטיול עם הילדים. חשוב לזכור שאין להשאיר ילדים ופעוטות לבד במכונית, גם אם המזגן דולק או שהחלונות פתוחים. חשוב להסתכל על מכוניות חונות בסביבת הקלפיות או במקומות בילוי הומי אדם, שכן הוכח פעמים רבות שבמבט אחד, ניתן להציל חיים.
חשוב לנהוג ברכב בזהירות יתרה, ולהפחית את מהירות הנסיעה, שכן במסגרת יום השבתון צפוי ריבוי של ילדים, בני נוער ומבוגרים הולכי רגל, בסביבת כבישים ומעברי חציה. בנוסף, למי שבוחרים לבלות בחוף הים – יש לרחוץ רק בחופים מוכרזים הנמצאים בפיקוח מציל, ובזמן שיש בהם שירותי הצלה.
מנכל מד"א, אלי בין: ״במסגרת החגיגה הדמוקרטית שצפויה ברחבי הארץ, שמלווה ביום שבתון, אני מבקש מהציבור להקפיד על הנחיות הזהירות, ולזכור שמספיקה שניה אחת של חוסר תשומת לב, כדי שייגבה מחיר יקר בנפש. אין להשאיר תינוקות וילדים ברכב ללא השגחת מבוגר, אפילו לא לרגע אחד. הסיכון הטמון בהשארת ילדים במכונית סגורה הוא עצום, ועלול להסתיים בפגיעות קשות ואף במוות״.
במד"א ערוכים לכל קריאה, ומבקשים מהציבור לחייג מיד למוקד מד"א בטלפון החירום 101 או באמצעות יישומון "מד"א שלי", בכל פגיעה או מצב חירום רפואי.
צילום: דוברות מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.