אף אחד מהמתמודדים במערכת הבחירות הזו לא עוסק בהשבת הבנים והפעולות הנדרשות לכך

פוזיציה!
פוזיציה!

שמחה גולדין: אף אחד מהמתמודדים במערכת הבחירות הזו לא עוסק בהשבת הבנים והפעולות הנדרשות לכך מצפים מראשי המפלגות להגיע הנה בשישי הבא ולהציג כיצד בכוונתם להשיב את הבנים
למעלה מ200 איש השתתפו היום במפגן השבועי של ״מסדר הדר״ שהתקיים באנדרטת ״חץ שחור״.
פרופ׳ שמחה גולדין: ״השבוע התבשרנו שמשלחת מצרית נמצאת בישראל ושהחמאס דורש 20 מיליון דולר. מנגד, השבת הבנים לא נמצאת בסדר העדיפויות של ממשלת ישראל. אנחנו נמצאים במצב ערכי קשה מאוד. מזון, מים, תרופות, ביוב, סולר לחימום וכסף לאנשי החמאס נמצאים הרבה לפני השבת חיילי צה״ל. חוסר המעשה של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, שהוציא את החיילים לקרב לפני 4.5 שנים ולא השיבם ולא מפעיל את הלחץ הנדרש מאכזב מאוד.
״אף אחד מהמתמודדים במערכת הבחירות הזו לא עוסק בהשבת הבנים והפעולות הנדרשות לכך. אנו מצפים מהרמטכ״ל לשעבר בני גנץ ושר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, חברי הקבינט בצוק איתן יאיר לפיד ונפתלי בנט, ראש אכ״א לשעבר אורנה ברביבאי, הרבצ״ר לשעבר רפי פרץ להגיע הנה בשישי הבא ולהגיד איך הם מתכננים להשיב את הבנים כמה שיותר מהר. זה חייב להוות הנושא המרכזי של מערכת הבחירות״.
ראש עיריית ירוחם לשעבר, מיכאל ביטון (כחול לבן): ״לוחם צה״ל שיצא לקרב צריך לשוב הבייתה, בין אם בחיים ובין אם לקבורת ישראל. אנחנו טובים במבצע צבאי, אבל לא טובים בשמירת הערכים שלנו בימים שבין מבצעים. אסור לנו לשכוח שהפגיעה והחטיפה נעשתה בזמן הפסקת אש, אנו עומדים מול אויב אכזרי, אבל יש לנו יכולות הרתעה והפעלת סנקציות על מנת שנביא את התוצאה הראויה לעם ישראל, השבת הדר גולדין ואורון שאול הבייתה״.
אלון שוסטר, ראש המועצה האזורית שעבר הנגב לשעבר (כחול לבן): ״יש לנו דגל לאומי אחד, יש לנו את דגל הביטחון ודגל השלום, לא יכול להיות שנפקיר את אחד הדגלים. כולם רוצים ביטחון ושלום. מול עזה אנו חייבים להפעיל יד קשה מול הטרור לצד הומניטרי תמורת הומניטרי – שיפור מאסיבי של התשתיות האזרחיות תמורת השבת הבנים״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.