איים על ראש המועצה באמצעות סרטון בווטצאפ

שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר שאיים על ראש מועצת דיר אל אסד באמצעות סרטון שהופץ בוואטספ ואמש חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.
לפני כשבוע (25/9) הופץ בתכנת המסרים "וואטספ" סרטון של הנאשם (33, בענה) בבית הקברות בדיר אל אסד בזמן שהוא חופר באמצעות את חפירה קבר ואומר כי הוא חופר את הקבר לראש המועצה.
במשטרת ישראל התקבלה תלונה אודות הסרטון ושוטרי משטרת ישראל החלו בגביית עדויות, איסוף הממצאים ופתחו בחקירה. במהלך החקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, נעצר הנאשם והובא לתחנת המשטרה לחקירה.
במהלך החקירה בתחנת המשטרה המשיך הנאשם לאיים על ראש המועצה באופן שאמר לחוקר "אני לא מפחד מהממשלה לא מאף אחד, אני כשאני יושב על כיסא יש לי אנשים שמורידים אותו..תרשום ותפיץ את זה בכל העולם שאני יושב על הכיסא בלי לדבר בטלפון, רק נותן סימן".
בהתאם להתפתחויות בחקירה מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בעכו בהתאם לבקשת המשטרה.
אמש(3/10) לאחר חקירה יסודית של שוטרי משטרת ישראל, ולאחר שחומר החקירה ומארג הראיות הועבר לחטיבת התביעות, הגישה החטיבה בבית משפט השלום בעכו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגדו בעבירה של איומים ובית משפט השלום בעכו נענה לבקשת המשטרה והאריך מעצרו עד ליום ראשון (6/10).
צילום משטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.