אות הנשיא הוענק לבתי הספר ויצמן ואורט טכנולוגי ערבי בעכו

נשיא המדינה אמר בטקס: "רה"ע שמעון לנקרי והעיר עכו הם מודל ודוגמה לחיים משותפים במדינת ישראל".  לנקרי: "מערכת החינוך בעיר חרטה על דגלה ערכים של חיים משותפים, קידום הסובלנות וקבלת האחר"

כבוד וגאווה לעיר עכו: נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין העניק אמש לבית הספר למדעים וטכנולוגיה ע"ש חיים ויצמן בניהולה של יוטה מועטי ולבית הספר אורט טכנולוגי ערבי בניהולו של איאד סאלח את אות הנשיא לתקווה ישראלית בחינוך.

האות הוענק במעמד ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, מנהלי בתי הספר, צוותי חינוך ונציגי תלמידים על מחוייבות ופעילות מעמיקה למען ביסוס השותפות וההידברות בין המגזרים השונים בחברה הישראלית. 
במהלך הטקס המכובד והרב רושם, החמיא נשיא המדינה לראש העיר עכו בפני כל המשתתפים ואמר, כי לנקרי והעיר עכו הם מודל ודוגמה לחיים משותפים במדינת ישראל.
כ-150 בתי ספר מרחבי הארץ הגישו מועמדות לקבלת האות, מתוכן זכו לקבלו ארבעה בתי ספר, שניים מהם מהעיר עכו.
ראש העיר עכו שמעון לנקרי בירך את בתי הספר הזוכים ואמר: "אני נרגש, שמח וגאה על כך ששני בתי ספר מובילים בעיר זכו לקבל מידי כבוד הנשיא את אות ההצטיינות. כלל מערכת החינוך בעיר מגני הילדים ועד התיכוניים חרטה על דגלה ערכים של חיים משותפים, קידום הסובלנות וקבלת האחר. העירייה תמשיך להשקיע בתחומים אלה ולעודד את בתי הספר ליזום ולפתח מערך עשיר של תכניות מגוונות".
צילום דוברות עירית עכו
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.