אותרו מתחמי גז ודלק החשודים כלא חוקיים

משטרת ישראל בשילוב זרועות האכיפה השונים, פועלת כנגד עסקים הפועלים ללא רישיון וללא היתר, המסכנים את הציבור ומהווים תשתית לפעילות עבריינית.
במהלך סוף השבוע, התקיימה פעילות בהובלת המשטרה בשיתוף עם חוליית אכיפה ותשתיות ממנהל הדלק והגז של משרד האנרגיה, כנגד 3 מתחמים בכאבול ובטמרה, שאוחסנו ללא היתרים ובניגוד לחוק והיוו סכנה ממשית לביטחון הציבור.
במהלך הפעילות שנערכה ביום חמישי( 4.4.19), פשטו הכוחות על המתחמים וכן גם איתרו משאית באזור תעשיה בטמרה עליה מיכלי גפ"מ באופן מסכן.נתפסו 67 מיכלי גפ"מ ומיכל מילוי פיראטי, אשר חולטו על ידי משרד האנרגיה.
שלושה חשודים יחקרו על ידי המשטרה ועל ידי מנהל הדלק והגז במשרד האנרגיה ובהתאם לממצאים, יועמדו לדין.
עיסוק בדלק וגפ"מ ללא רישיון ובאופן פיראטי, הובלתם ואיחסונם בניגוד לחוק, מהווים סכנת חיים ממשית לציבור, ועלולים לגרום לפציעות קשות ולמוות.
משטרת ישראל בשיתוף משרדי הממשלה השונים תמשיך במאבקה כנגד איחסון והובלה של מיכלי גפ"מ ומילוי פיראטי, ללא היתרים ובניגוד לחוק, זאת בדגש על אזורי מגורים אשר עלולים לגרום לאסונות עם מספר נפגעים רב ותפעל למגר את התופעה.
משטרת ישראל תגיע לכל מקום בשיתוף גורמי האכיפה נוספים ותפעל כנגד מקומות ובתי עסק הפועלים ללא רישיון המהווים מוקד לפעילות עבריינית במטרה להבטיח את בטחונו ושלומו של הציבור.
צילום דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.