ראש העיר רונן פלוט בקריאה תקיפה לצוותי החינוך שטרם התחסנו : "לכו להתחסן! לא אתן לכם לסכן את בריאות ילדינו"

ראש העיר רונן פלוט בקריאה תקיפה לצוותי החינוך שטרם התחסנו : "לכו להתחסן! לא אתן לכם לסכן את בריאות ילדינו"

לקראת הפתיחה המחודשת של בתי הספר וגני הילדים בכפוף להחלטות שיתקבלו בממשלה, ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט פנה באופן נחרץ  אל המורים שטרם התחסנו בעיר והודיע כי לא ייתן יד לסיכון התלמידים :" אגואיסטים ומכחישי קורונה לא בבית ספרי! " הסביר

ראש העיר פלוט ציין בהודעתו כי רוב צוותי ההוראה בעיר נענו לקריאה והתחסנו :" 67 אחוזים מהמורים וצוותי ההוראה בנוף הגליל מחוסנים, זהו נתון יפה ואני מברך עליו" אמר פלוט אך הוסיף כי אין בכך מספיק "אני פונה אל אותם 33 אחוזים שטרם התחסנו. בהנחה שמרביתם ברי חיסון מבחינה בריאותית ולא חלו בקורונה, אני מצפה מהם ללכת להתחסן ולא לסכן את ילדי העיר ואת עצמם .אני לא רוצה לאיים אבל חד משמעית אני מודיע שאם לא אראה שינוי דרסטי בנתוני ההתחסנות בקרב המורים איאלץ לנקוט בצעדים לא שגרתיים ולא נעימים .  לא יעלה על הדעת שמורה יחליט על דעת עצמו שלא להתחסן בו בזמן שהוא דורש מתלמידיו לציית להנחיות הבריאות.  מעבר לסיכון בריאותם של ילדי העיר ובריאות המורים עצמם יש בעצם אי הציות לקריאה להתחסן משום זלזול בהנחיות ומתן דוגמה רעה לתלמידים"

 ראש העיר פלוט  הדגיש בהודעה ששלח למורים כי  אין דבר יותר חשוב מאשר בריאותם ושלומם של ילדי העיר " אגואיסטים ומכחישי קורונה  לא בבית ספרי!

יצוין כי נוף הגליל נכון לתחילת השבוע היא עיר  צהובה ברמזור ולפיכך צפויים להתחדש בה הלימודים אם וכאשר יוחלט על כך בממשלה. ראש העיר פלוט הנחה בתחילת השבוע את מנהל החינוך בעירייה להכין את כל בתי הספר וגני הילדים לקראת אפשרות חזרתם של התלמידים ולהיות ערוכים באופן מלא לסיבוב נוסף של הפעלת מערכת החינוך בהתאם להנחיות הקורונה, בתקווה שהפעם תהיה רציפה לפחות עד סוף שנת הלימודים .

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.