צעדים למניעת הקורונה בבית האבות הספרדי בחיפה

צילום בית האבות הספרדי

בית האבות נסגר למבקרים ובני משפחות לא יורשו להכנס למעט במקרים חריגים

נוכח התפשטות מגפת הקורונה ובעקבות צעדים עליהם הכריז משרד הבריאות, התכנסה בבית האבות הספרדי ישיבת חירום בהשתתפות ראשי תחומים  שבסופה הוחלט על שורה של צעדים שנועדו לשמור על בריאותם של דיירי בית האבות הספרדי, הנחשב לאחד מבתי האבות  הגדולים והמשוכללים בארץ.

החלטה גורלית שהתקבלה היא לא לאפשר כניסה של מבקרים לבית האבות. הכניסה תתאפשר רק לבעלי אישורים חריגים ולאחר בדיקה של כל מקרה לגופו של עניין. כמו כן הוחלט על מדידת חום לכל נכנס לבית האבות

החלטה נוספת שהתקבלה היתה לסגור מידית את מרכז היום, שבו מבקרים מדי יום למעלה מ-100 קשישים מהקהילה. מרכז היום פועל בצמוד לבית האבות והוא יהיה סגור עד להודעה חדשה.

הנהלת בית האבות הודיעה כי היא פועלת בשיתוף פעולה מלא מול משפחות הדיירים החרדות אף הן ליקיריהן. בני המשפחות קיבלו בהבנה מלאה את הצעדים שנקטה ההנהלה, כאשר מנכ"ל בית האבות ירון רז וצוות המנהלים מתעדכנים יום יום שעה שעה מול משרד הבריאות ומשרד הרווחה ופועלים ללא לאות לאפשר אורח חיים רגוע עד כמה שניתן..

הצוות מעדכן את משפחות הדיירים באמצעות הודעות וואטסאפ על כל שינוי ו/או החלטות שמוציא בית האבות. "הצוותים המקצועיים בבית האבות עוטפים את הדיירים , משוחחים על המצב ומשתדלים לשמור על שגרת יומם"  אמר מנכ"ל בית האבות בתום ישיבת החירום שבה השתתפו גם ד"ר רעיה ורחובסקי  סגנית מנהל סיעוד, טניה אלשטיין מנהלת הסיעוד, אילנית פולק מנהלת קשרי לקוחות, יגאל אלון מנהל תפעול, דב רוזנצוויג מנהל התחזוקה, הילה צפריר מנהלת מרכז יום, בלה אדלשטיין מנהלת השרות הסוציאלי וענבל שפירא עוזרת המנכ"ל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.