צוות הקורונה של כרמל הם מלאכים בלבן

" אין לי מילים להודות לצוות הנהדר של מחלקת הקורונה של בית החולים כרמל, הם המלאכים בלבן שעזרו לי לחזור הביתה בשלום ועל כך אני אברך אותם כל חיי". כך הודתה במילים נרגשות שלומית עג'מי שהשתחררה השבוע בריאה ושלמה מהמרכז הרפואי כרמל.

אחרי שבועיים של אשפוז בבידוד במחלקת קורונה 1 בבית החולים כרמל, שלומית עג'מי, בת ה-63 מטירת הכרמל, השתחררה לביתה בריאה ושלמה והיא כבר נראית ומרגישה הרבה יותר טוב.

" נדבקתי מאחת החברות שלי במסיבת יום הולדת בה היינו יחד עוד לפני ההסגר ולא ידעתי" מספרת שלומית. "שכבתי במיטה בבית לא הרגשתי טוב והטיפול שקיבלתי מרופא המשפחה לא עזר לי".

שלומית שהרגישה שמשהו לא טוב קורה לה התקשרה לבית החולים כרמל שם התקשרו למד"א שבדק את שלומית וגילה שהיא חיובית לקורונה.

"הגעתי לאשפוז במחלקת הקורונה של כרמל  ומהרגע הראשון וקבלת הפנים במחלקה הרגשתי וידעתי שאני נמצאת בידיים טובות", מספרת שלומית.

תוך כדי אשפוז בעקבות הנגיף הידרדר מצבה של שלומית והיא נזקקה לחמצן תרופות והשגחה צמודה. " ההרגשה שקשה לנשום והמחנק הם מאוד קשים ומפחידים, היו ימים שפחדתי שאני לא אצא בחיים מהמחלה הזאת. כבר כתבתי לילדים שלי שאני כנראה לא אצא מכאן, אבל בתוכי האמנתי בצוות של כרמל שיעזור לי לצאת מזה" מספרת שלומית.

לאחר טיפול אינטנסיבי ומאומץ של רופאי המחלקה השתפר מאוד מצבה של שלומית ולאחר מספר ימים של שיפור נבדקה שלומית שוב לקורונה והתוצאות הראו שהיא החלימה לגמרי מהמחלה.

"כשהודיעו לי שהחלמתי מהקורונה קפצתי לשמיים והייתי הכי מאושרת שבעולם", מספרת שלומית.

" למרות שחלק מהטיפול היה מרחוק ועם אמצעים טכנולוגיים הרגשתי שהם תמיד איתי.

יש כאן צוות נדיר ומיוחד במינו עם ד"ר שני ברוש ד"ר אורי סגול ד"ר פרנסיס גנדור ועם צוות הסיעוד המדהים עם האח האחראי אחמד חמוד האחות נאסרין ושאר הצוות שהם פשוט מלאכים בלבן".

ד"ר אורי סגול המנהל הרפואי של מחלקת קורונה 1 בכרמל מעדכן כי "שלומית הגיעה אלינו במצב בינוני מבחינה רפואית. היא טופלה ב"רפואה חדשה" רפואה מרחוק, אבל עם כל תשומת הלב שלנו. שלומית קיבלה את הטיפול שהותווה על פי הפרוטוקול לחולי קורונה שהכין צוות יחידת הזיהומים שלנו ד"ר גבי ובר וד"ר רונזה נאג'ר. שלומית היא אישה מאוד אופטימית ושמחה וזה חלק חשוב מהצלחת הריפוי בה".

לפני פרידתה של שלומית מהמחלקה היא השאירה ברכת תודה ממוסגרת ומכובדת ובה היא כתבה

" לצוות בית חולים כרמל מחלקה ראשונה לקורונה. אני מבקשת לומר לכל אחד ואחת מכם – אתם מלאכים תודה על הטיפול המסור, העידוד, החיוך שהיה על פניכם תמיד, על ההיענות לכל בקשה של כל חולה וחול,.זה ממש לא מובן מאליו. אני מעריכה, מוקירה ומודה לכם על מי שהייתם עבורי ועבור כל החולים במחלקה. בזכותכם חזרתי לעמוד על הרגליים, חזרתי להיות אני. אני בטוחה שכל החולים במחלקה הזאת יחזרו לעמוד על הרגליים ויחלימו בזכות הטיפול המסור שלכם.

מי יתן והאל ישמור עליכם ועל בני ביתכם מכל משמר. אני פשוט אוהבת אתכם והלוואי שהכל יהיה מאחורינו ואוכל לבוא ולהודות לכם אישית. באהבה ענקית עג'מי שלומית חולה מס' 330 "

   תורמים באהבה לצוותים הרפואיים של כרמל

דורון משה מנכ"ל חברת DM  אינג'ריניג חשב איך הוא יכול לעשות טוב לצוותים הרפואיים של בית החולים כרמל מצד אחד, ומצד שני גם לעזור לעסקים הנמצאים במצוקה קשה בעקבות הקורונה.

דורון שנמצא בקשר ותורם לכרמל בשגרה פנה לאנשי הקשר שלו בביה"ח, פרופ' עופר לביא מנהל מערך נשים ויולדות ופרופ' משה פליגלמן מנהל המערך הקרדיולוגי ושלח להם ולכלל צוותי כרמל 500 זרי צבעוניים מדהימים. את הזרים הצבעוניים והמיוחדים רכש משה בחממת פרחים גדולה בדרום הארץ. החממה שנתקעה עם כמות פרחים גדולה שלא יכלה יכולה למכור בגלל סגר הקורונה, שמחה על הרכישה והעבירה את זרי הצבעוניים במשאית קירור מיוחדת מהדרום לבית החולים כרמל.

" חשבתי איך לשמח לכבוד חג הפסח את צוותי הרופאים והאחיות של כרמל שעובדים כל כך קשה בתקופה הזו ושמחתי להעניק זר פורח לכל רופא ולכל איש צוות הנמצאים בקו החזית עבור כולנו ", אמר משה." זו תקופה לא פשוטה עבור כולנו והצוותים הרפואיים של כרמל שעובדים סביב השעון ביום ובלילה ראויים לכל מילה של תודה וההערכה מכולנו".

את ההערכה והאהבה הרבה שמקבלים הצוותים של כרמל אפשר להרגיש בכמות האדירה של חבילות השי המתנות והארוחות שמגיעות למחלקות ולצוותים בכל יום מעסקים וחברות שונות מכל אזור חיפה והצפון ומכל רחבי הארץ.

החברה המרכזית למשקאות ונשיא החברה יורם שגיא תרמו משטחי קולה ענקיים עם מאות פחיות קולה ושתיה קלה לטובת העובדים. " אנחנו רואים כמה אתם עובדים קשה ורצינו לעשות לכם קצת מתוק על הלב" אמר מר שגיא. את פחיות השתיה חלק צוות המטבח של כרמל בכל מנת ארוחה לכל עובד. יאיר יונה מנכ"ל "רויאל קפה" מטירת הכרמל תרם מכונות קפה ואספקת קפה לצוות המלר"ד ולצוות המעבדה הסרולוגית של ביה"ח ועוז יאיר המנהל הלוגיסטי של כרמל הודה לו בשם כל הצוותים על התרומה מחממת הלב שלו.

חברת "מיקרוסוויס" חברת הייטק המייצרת רכיבים אלקטרוניים וממוקמת במת"מ חיפה תרמה עשרות מגשי פיצה ודברים טובים כדי לעשות טוב על הלב לצוותים הרפואיים של כרמל. הנהלת מיקרוסוויס שלחה את מגשי האוכל הטעימים לצוותים במחלקות האשפוז השונות בצרוף מכתב תודה מרגש. "גם בימים רגילים ובעיקר בזו התקופה, אתם ממש מלאכים על פני האדמה יישר כוח והמשיכו בעבודתכם הנאמנה ". גם תלמידי כיתה ג' 3 בביה"ס ארלוזורוב שבקרית חיים חיפשו דרך להודות לצוות הרפואיים והחליטו לכתוב מכתבי תודה לכל הצוותים וגם הכינו להם חבילות שי מתוקות. התלמידים התארגנו כתבו מכתבים תודה מרגשים לכל הצוות והביאו למחלקת הקורונה של כרמל חבילות גדולות עם כל הממתקים והדברים הטובים שיכלו לארגן. סהר רומנו תלמידת הכיתה שהיתה בצוות המארגן אמרה " למרות שאנחנו לא לומדים ונמצאים בביה"ס עכשיו, אנחנו רואים את העבודה המסורה של כל הרופאים והאחיות וזה ממש נגע לנו ללב אז החלטנו להתארגן ולתרום, וזה המעט שאנחנו יכולים לתת כדי להגיד לצוותים תודה".
בין התורמים הרבים לצוותי הרפואה של כרמל נמצאים גופים וחברות רבות בניהם, החברה לישראל, חברת מקדונלדס, רוטרי הוד הכרמל, אגודת הספורט מכבי חיפה ועוד גופים וחברות רבות.

סיגל זומר המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל הודתה לתורמים הרבים ואמרה כי " כל תרומה וכל נתינה קטנה כגדולה הם בעצם אור גדול עבורנו, הם אלה שמחזקים את הקשר האמיץ ביננו לבין הקהילה בה אנו חיים והם שנותנים לכל הצוותים בעת הקשה הזאת את הכוח להמשיך ולעשות את המקסימום האפשרי לטובת כל המטופלים שלנו בביה"ח כרמל".

קרדיט : בית חולים כרמל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.