צוותי מד"א תרגלו איוש מלא של כלל רכבי הארגון ברחבי הארץ

מגן דוד אדום, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, מפעיל בשגרה ובחירום אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכלי רכב נוספים בכל רחבי הארץ. לארגון יכולות פינוי גבוהות, אשר רק חלק מהן מופעל בשגרה, וגם במרבית מצבי החירום. בעת האחרונה, עומד מגן דוד אדום בחזית המאבק הלאומי בנגיף הקורונה, כשהחובשים והפראמדיקים בארגון עובדים מסביב לשעון בביצוע דגימות בבתיהם של אזרחים, במלוניות האשפוז, בבתי אבות ובמתחמי "היבדק וסע", במקביל לפינוי מאות חולי קורונה מאומתים בכל יום. זאת, לצד המשך מתן מענה למקרי השגרה והיערכות הארגון למצבי חירום שונים נוספים.

כחלק מהיערכות מד"א למתן מענה לכל תרחיש, ועל רקע המאבק בנגיף הקורונה ושאר האתגרים הלאומיים, הורה מנכ"ל מד"א אלי בין לבצע תרגיל, אשר בוחן את היכולת לקיים איוש מלא של כלל האמבולנסים של מד"א ברחבי הארץ. במסגרת התרגיל, שהתקיים היום (א') אחר הצהריים, הוקפצו עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום על מנת לאייש 1,100 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ בכל רחבי הארץ.

כל אחד ממרחבי מד"א הגדיר נקודות כינוס, ונקודות אליהן ינועו האמבולנסים בדבוקות, בתוך כל גזרה. התרגיל, שהסתיים בהצלחה, הציג את יכולותיו הגבוהות של ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, שערוך לכל תרחיש.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "על רקע האתגרים הרבים שעומדים לפתחה של מדינת ישראל והמאבק בנגיף הקורונה, הנחיתי לקיים תרגיל אשר בוחן את היכולת לאייש באופן מלא את כלל רכבי מד"א בכל רחבי הארץ. עובדי ומתנדבי מד"א, בהם חובשי רפואת חירום, פראמדיקים ונהגי אמבולנס, הוקפצו לנקודות שונות ומוגדרות מראש ברחבי הארץ, ואיישו את האמבולנסים והניידות לטיפול נמרץ. התרגיל הסתיים בהצלחה רבה, ואני מודה לכלל העובדים והמתנדבים שלקחו בו חלק".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.