ערן חזר הביתה ונפגש עם צוותי מד"א שהצילו את חייו

כשנה לאחר שנפל מסולם ונפצע קשה, ואחרי חודשים של שיקום וניתוחים, ערן גורן חזר הביתה * ערן ואשתו הזמינו את החובשים והפראמדיקים של מד"א שהצילו את חייו והעניקו לו טיפול רפואי ברגעים הראשונים והקריטיים שלאחר הפגיעה הקשה * ערן גורן: "אני יודע שהטיפול של צוותי מד"א בשטח הוא חלק גדול ממה שנתן לי את הזכות שיש לי לשבת כאן היום כשאני במצב טוב"
ערן נפגש עם צוותי מד"א שהצילו את חייו
צילום דוברות מד"א

ביום שישי בצהריים, לפני כשנה, עלה ערן גורן (43) מעכו עם סולם לבצע עבודות תחזוקה בגג הבית שלו. לפתע, איבד ערן את שיווי המשקל, ונפל מהסולם. סימה אשתו של ערן שמעה את הנפילה ועלתה לגג. מיד כשראתה את בעלה הפצוע, סימה צעקה וקראה לעזרה. מספר שכנים הגיעו לסייע ולהרגיע, והתקשרו למוקד 101 להזעיק את כוחות מד"א.

תוך מספר דקות הגיעו למקום כונני מד"א וצוות ניידת טיפול נמרץ. החובשים והפראמדיקים בדקו את ערן שסבל מחבלת ראש קשה, ומיד התחילו בהענקת טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הנשמות, מתן תרופות ועצירת דימומים. ערן פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לחדר הטראומה בבית החולים נהריה, כשהוא במצב קשה.

ערן נשאר בבית החולים למשך יותר מחודשיים, כשבחודש הראשון היה מורדם ומונשם, ועבר מספר ניתוחים, ובהמשך הועבר לשיקום של כחמישה חודשים בבית החולים השיקומי לוינשטיין.

השבוע, ערן נפגש עם החובשים והפראמדיקים של מד"א שהצילו את חייו, כשהוא כבר בביתו בעכו ובמצב טוב. למפגש המרגשה הגיעו חברי צוות מד"א שטיפלו בערן: פראמדיק מד"א אדיר אדרי, חובש מד"א יוסף בדרנה, חובש מד"א אייל מרקוביץ', ומתנדבת נוער במד"א אוריה בן זינו. ערן וסימה אשתו אף הכינו מכתבי תודה לחובשים והפראמדיקים של מד"א שטיפלו בערן, בהם הודו לצוות וכתבו: "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו".

"התרגשתי מאוד לפגוש את האנשים שהצילו את חיי. אני מעריך את המקצועיות שלהם ואת הטיפול המסור בי, והיה חשוב לי לומר להם תודה גדולה", סיפר ערן גורן, "אני יודע שהטיפול שלהם בשטח הוא חלק גדול ממה שנתן לי את הזכות שיש לי לשבת כאן היום כשאני במצב טוב".

"מאוד מאוד התרגשתי מהמפגש. היה לי ממש קשה לדבר, כשראיתי אצלי בבית את האנשים שהצילו את החיים של בעלי", אמרה סימה, אשתו של ערן, "אני מאוד שמחה שנפגשנו, היה לי חשוב לומר להם קודם כל תודה, ושאני מבינה שזה לא מובן מאליו שבעלי יושב כאן איתנו היום, בזכות הטיפול הרפואי המידי שהם נתנו לו, במהירות ובמקצועיות מרשימה מאוד. מדהים שאנשים נותנים מעצמם כל כך הרבה, שליחים של אלוקים".

פראמדיק מד"א אדיר אדרי: "בפעם האחרונה שראיתי את ערן, לפני כמעט שנה, הוא היה במצב קשה מאוד, בסכנת חיים. עשינו כל שביכולתנו כדי להציל את חייו אז. לפגוש אותו היום, כשהוא במצב טוב ויציב, עומד על הרגליים, מדבר ונמצא בחיק משפחתו, זה מאוד מרגש. אני שמח שזכיתי לפגוש אותו, ומודה לערן ומשפחתו על הכרת התודה, שאינה מובנת מאליה עבורנו".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.