עובדים בעיריית עכו הוכשרו כחוקרים אפידמיולוגיים

עיריית עכו מצטרפת לסייע במערך קטיעת שרשרת ההדבקה של נגיף הקורונה: שבעה עובדים בעיריית עכו הוכשרו לאחרונה על ידי משרד הבריאות ופיקוד העורף לסייע במערך החקירות האפידמיולוגיות.

העובדים מבצעים את החקירות בהתאם לרשימות שמועברות אליהם על ידי לשכת הבריאות בעכו. השבוע החלו עשרה עובדים נוספים בעירייה בתהליך ההכשרה. את העובדים ממלווה הווטרינרי העירוני שמשמש כממונה קורונה רשותי.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי אמר, כי בעירייה פועלים רבות על מנת לצמצם את שיעור התחלואה בעיר ולהפוך לעיר ירוקה. "כרגע אנו מדורגים על פי תכנית הרמזור כעיר כתומה", אמר לנקרי, "ולכן מעבר לפעולות הסברה שמבוצעות על ידינו ברשתות החברתיות ובסיוע חיילי פיקוד העורף ולצד האכיפה של פקחי העירייה והמשטרה הוחלט לתגבר את מערך החקירות האפידמיולוגיות".

לנקרי הוסיף, כי הכשרת עובדי עירייה כחוקרים אפידמיולוגיים תסייע רבות בקטיעת שרשרת ההדבקה, כך שנוכל ב"ה להפחית בצורה משמעותית את שיעור התחלואה ולהפוך לעיר ירוקה.

לצד כל אלה הוקמה בימים אלה מינהלת קורונה המאויישת בעובדים סוציאליים ממינהל הרווחה ובעובדי עירייה נוספים. המינהלת הפועלת בשישה רובעים בעיר והיא נותנת מענה מיטבי לתושבים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.