מרפאה מחודשת בעוספיה

מרפאת כללית בעוספיה שינתה את פניה בעקבות שיפוץ מקיף ומותאם לעידן החדש

מרפאת כללית בעוספיה שינתה את פניה בעקבות שיפוץ מקיף ומותאם לעידן החדש

כ-5000 מבוטחי כללית במרפאת עוספיה מופתעים בהגיעם למרפאה שלהם כשהם מגלים שהיא שינתה את פניה לחלוטין, לאחר שחודשה בשיפוץ מקיף, בעקבותיו הפכה המרפאה הותיקה למתקן חדיש ומאיר פנים, כולל עמדות שרות מונגשות.

הצוות המוביל במרפאה כולל את ד"ר מהאדי רמאל – רופא משפחה ומנהל המרפאה, סחר מנצור – המנהלת אדמיניסטרטיבית, בשאראת סאמר – מנהל הסיעוד, מנאר הלון– מנהלת הרוקחות. השירות במרפאה ניתן על ידי צוות של 2 רופאי משפחה, רופא ילדים, 2 רופאות נשים, 3 רופאי משפחה, אורתופד, מומחה סוכרת, פסיכיאטר ודיאטנית. כמו כן,יש שורה של רופאים עצמאיים אשר מעניקים ללקוחות כללית טיפול במרפאותיהם הפרטיות, ללא תשלום נוסף כשמרפאת עוספיה היא מרפאת האם.

בבית המרקחת ניתן גם ייעוץ רוקחי אישי, שהינו שירות בלעדי לכללית של ייעוץ ללא תשלום למי שנוטל מספר רב של תרופות באשר לתופעות, לוואי, התוויות נגד ואופן הנטילה והשמירה הנכון של התרופות.

רונן נודלמן– מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי: אני גאה על כי כללית ממשיכה לפתח ולשדרג שירות גם תוך כדי ההתמודדות עם הקורונה והדאגה להקמת מתחמי בידוק, ליווי החולים בביתם, הסברה ועתה גם היערכות למבצע חיסוני הקורונה והמשך חיסוני השפעת. השיפוץ הנרחב בעוספיה, יחד עם התחדשות הצוות נעשה במסגרת ההשקעה הרבה שלנו בשיפור וקידום השירות בכלל ובכפרים הדרוזיים בפרט. לשמחתנו, במהלך השנה האחרונה בוחרים עוד ועוד תושבי עוספיה להצטרף לכללית לאחר שהם מתרשמים מהשדרוג המשמעותי בשירות המוצע להם וממגוון התשתיות בכללית.

רצ"ב צילום: דוברות כללית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.