מעבדת הקורונה של כללית מתרחבת

פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל כללית ערך ערב החג ביקור במעבדת הקורונה של כללית הממוקמת בנשר והתרשם מהיקף הפעילות ותוכניות ההרחבה

במהלך סבב ביקורים שערך מנכ"ל כללית במעבדות כללית המבצעות בדיקות קורונה, הגיע למעבדה המחוזית של כללית בנשר והתרשם מקרוב ממעבדת הקורונה שהופעלה בה החל מפרוץ המגיפה. זו אחת משתי מעבדות הפועלת במסגרת קהילתית במחוזות כללית ולא בין כתלי בית החולים. ד"ר יוליה שניידר– המנהלת החדשה של המעבדה המחוזית שמכנסת תחת קורת גג אחת מגוון גדול של מעבדות בתחומים שונים וד"ר שפרה קן דרור – מנהלת המעבדה המיקרוביולוגית ומעבדת הקורונה במקום דיווחו למנכ"ל כי המעבדה מבצעת כיום כ-1,300 בדיקות קורונה בשתי משמרות מבוקר עד 21:00 כולל סופי שבוע. עד לימים האחרונים הובילה המעבדה לא רק באיכות, אלא גם בלוח זמנים קצר ביותר כשמרבית התוצאות הועברו תוך 24 שעות. בימים האחרונים  בעקבות עליה משמעותית בתחלואה באיזור, יש צורך בהרחבת הפעילות במעבדה וכללית נערכת לכך.

רונן נודלמן– מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, הציג בפני המנכ"ל תוכנית מקיפה להרחבה של היקף פעילות המעבדה, שכוללת גיוס צוות נוסף, לשם הפעלת המעבדה במשמרת שלישית והכנסת 2 מכשירים חדשים – אחד יחליף מכשיר קיים ואחד שיתגבר את מערך המכשירים במעבדה. המכשירים החדשים שיוכנסו למעבדה מסוגלים לבצע כמות כפולה של בדיקות, כך שהצפי הוא לביצוע יותר למעלה מ-3000 בדיקות ביום.

המנכ"ל, סייר גם בכל אחת מתת המעבדות במעבדה המחוזית הגדולה, שהיא השנייה בגודלה בארץ, קיבל הסבר מכל מנהלת מעבדה והתרשם מהמקצועיות ומהמכשור החדיש. הוא הודה למנהל המחוז ולצוותי המעבדה על ההתגייסות והמסירות שמאפשרים המשך ביצוע של אלפי בדיקות ביום הנערכות כשגרה ל-760 אלף מבוטחי כללית במחוז, תוך כדי הפעלת המעבדה לקורונה בתנאים מאתגרים.

רצ"ב צילום: דוברות כללית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.