מחשש להתפרצות גל שני של קורונה

ראשי הקהילה החרדית בחיפה בהם רבנים, אישי ציבור, וחברי מועצת העיר יצאו הערב בקריאה משותפת לשמירה על הנחיות הריחוק החברתי, עטיית מסכות ושמירה על התו הסגול

קריאת הרבנים וראשי הציבור יצאה בעקבות פגישה שהתקיימה הערב בעיריית חיפה ביוזמת סגן ומ"מ רה"ע מיכאל אלפר, בה השתתפו בין היתר חברי מועצת העיר: אריה בליטנטל, אורי אוזן ומנחם קפלן ורבני הקהילה החרדית בחיפה. עוד השתתפו בפגישה נציגי מחוז חיפה בפיקוד העורף בראשותו של אל"מ אמיר הראל מפקד נפת חוף, ד"ר לילך דולב סגנית הרופא המחוזי בקופת חולים כללי, מנהלי אגף הביטחון והרווחה בעיריית חיפה, מנהלי קשרי קהילה של קופות החולים למגזר החרדי, ארגוני המתנדבים ונציגי אגף הרווחה בעיריית חיפה.

ראשי הקהילה החרדית קיבלו סקירה מראשי קופות החולים, נציגי פיקוד העורף, העירייה והמשטרה על הגידול המדאיג במספר חולי הקורונה וצעדי ההתנהגות הנדרשים מהציבור לבלימת התפשטות המגפה. בתוך כך, ציינו נציגי קופות החולים כי הקופות ערוכות לביצוע מהיר של בדיקות בכל רחבי העיר במרכז הבדיקות של מד"א במתחם הקונגרסים, סניפי קופות החולים ואף בבתי התושבים במקרים בהם נדרש הדבר.

במפגש יצאו כאמור ראשי הקהילה החרדית בקריאה לציבור התושבים להקפיד על הנחיות ותקנות החירום של משרד הבריאות לרבות: בידוד חברתי, שמירה על מרחק ועטית מסכות במרחב הציבורי והתו הסגול בעסקים.

סגן ומ"מ רה"ע מיכי אלפר, אמר כי עיריית חיפה תגביר את פעילות ההסברה בשכונות בהן קיימת עליה במספר הנדבקים ותמשיך לסייע למשפחות שבבידוד בכל תחומי החיים על מנת להקל ככל הניתן על השוהים בבידוד.

צילום: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.