מחוז חיפה וגליל מערבי הוכרז על ידי מנכ"ל כללית כמצטיין ארצי טקס שנערך באוניברסיטת ת"א.

ד"ר טלי לבנשטיין - מנהלת מרפאת בונן בחיפה קיבלה פרס מנכ"ל
מחוז חיפה וגליל מערבי זכה כמחוז מצטיין לשנת 2018.
צילום: דוד חורש. דוברות כללית

מחוז חיפה וגליל מערבי הוא לא רק המחוז הגדול בארץ, הוא גם הטוב בארץ, כך הוכרז בטקס ההצטיינות הארצי שערכה כללית באודיטוריום שמורלש  באוניברסיטת תל אביב, בו הוענקו פרסי הצטיינות לשנת 2018 למחוזות, בתי חולים ועובדים.

במחוז חיפה וגליל מערבי, שהינו בסדר גודל של קופת חולים ארצית קטנה, יש

כ-3600 עובדים המעניקים שירות רפואי ליותר מ-750 אלף מבוטחים ברחבי המחוז שמשתרע ממושבי חוף הכרמל, דרך חיפה, קריות, גליל מערבי ובמזרח יוקנעם וקריית טבעון.

ההצטיינות הוענקה למחוז, בניהולו של רונן נודלמן, לאחר שהוא הוביל מכלל 8 מחוזות כללית ברחבי הארץ, במפה האסטרטגית וטיפס בשנה האחרונה לציונים המובילים ארצית במגוון מדדים כמו איכות רפואית, שביעות רצון לקוחות ועוד. המשמעות היא, מציין בסיפוק רונן נודלמן, שמטופלי כללית המטופלים במחוז מקבלים את השירות הטוב בארץ. זה הישג משמעותי במיוחד נוכח מורכבות הסוציו דמוגרפית של המחוז והיותו באיזור פריפריה, על כל הקשיים והאילוצים הכרוכים בכך.

במהלך האירוע החגיגי עלו לבמה כל חברי הצוותים המובילים של המחוז והניפו בגאווה שלט באווירת תום הבחירות עם הכותרת "בחרנו להצטיין"!

באותו טקס נהנו זכתה הנהלת כללית לסיפוק נוסף כאשר הוענקה הצטיינות מנכ"ל לד"ר טלי לבנשטיין מנהלת מרפאת בונן על ציר מוריה בחיפה. ד"ר לבנשטיין הינה מומחית ברפואת משפחה. היא אינה רק רופאת משפחה מצויינת, מקצועית, מסורה ואהודה על מטופליה. היא מתבלטת גם כמנהלת אשר יוזמת מהלכים חדשניים ורותמת לכך את כל חבריה לצוות. כמו יום בריאות האישה ויום המודעות לסרטן שד במרפאה. מתבלטת בתחום האקדמי ומלמדת סטודנטים ומתמחים ומקדמת בחניכה אישית והדרכה את כל הרופאים במרפאה ואת העובדים, מכלל הסקטורים בצורה יוצאת דופן. דואגת למטופלים אך גם לצוות, דואגת לשיתוף פעולה בין

הצוות , לגיבוש ולשיתוף ובנוסף, פעילה בנושא מניעת שחיקת עובדים בפורום ארצי ובוועדה למניעת שחיקה.

המרפאה בהובלתה מציינת הישגים משמעותיים בציוני הליבה השונים והיא חתומה על הצלחתה הרבה בשנים האחרונות.

ד"ר טלי לבינשטיין מקבלת פרס מנכל בטקס מצטיינים לשנת 2018
צילום: דוד חורש. דוברות כללית
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.