מוקירים את כרמל

מוקירים את כרמל

במעמד ראש הממשלה, שר הבריאות ובכירי משרד הבריאות הוענקה תעודת הוקרה מיוחדת לביה"ח כרמל על פועלו במלחמה בנגיף הקורונה באירוע הצדעה מרגש.

את התעודה קיבלה בשם עובדי כרמל סגנית מנהל ביה"ח ד"ר שני ברוש .

" נצחנו בגלל הרוח ובגלל המסירות וההקרבה של מאות עובדי ביה"ח כרמל שעמדו בנחישות ובאיתנות בקו החזית לאורך חודשים ארוכים. זו היא זכות גדולה עבורי לעמוד ולייצג כאן את כלל אנשי הצוות של ביה"ח כרמל, מכל הסקטורים, המגזרים והדתות, שראויים לכל ההוקרה וההערכה ", אמרה ד"ר ברוש .

יותר מ 1200 חולי קורונה טופלו במחלקות ביה"ח כרמל לאורך כל תקופת המגיפה וביה"ח כולו עבר מהפיכה בבניית והתאמת מחלקות חדשות תוך טיפול מסור בחולי הקורונה.

כדי לומר תודה על העבודה והנתינה של מאות עובדי ביה"ח כרמל יזם משרד ראש הממשלה יחד עם משרד הבריאות ערב הצדעה מיוחד לעובדי מערכת הבריאות בישראל ולארגונים השותפים במאבק במגפת הקורונה .

את ביה"ח כרמל נבחרו לייצג מי שעבדו והובילו את המאבק במחלה לאורך כל התקופה.

ד"ר שני ברוש סגנית מנהל בית חולים ששימשה גם כמנהלת מערך מחלקות הקורונה בפועל ועמדה בחזית המאבק. אהובה טל מנהלת הסיעוד של ביה"ח שהפכה את בית החולים יחד עם מאות האחים והאחיות של כרמל תוך תקופה קצרה לבי"ח מוביל בטיפול בחולי קורונה.

ד"ר רונזא נג'אר מנהלת היחידה למניעת זיהומים שיחד עם מנהל היחידה למחלות זיהומיות ד"ר גבי ובר וצוות היחידה נשאו את נס המלחמה בנגיף בכל רחבי בית החולים. סבטלנה קוזנצקי אחות מוסמכת ביחידה לטיפול נמרץ שתחת ידה טופלו במסירות והחלימו עשרות חולי קורונה קשים ביחידה, וציפי גאשי, טכנולוגית הנשמה רפואית, שהנשימה והביאה חיים חדשים למאות חולי קורונה בבית החולים. ציפי נבחרה גם כמצטיינת מנכ"ל מטעם בית החולים כרמל והיא תזכה בפרס ההצטיינות השנה.

אל הטקס היוקרתי שנערך בתיאטרון ירושלים במעמד ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו,

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, מנכ"ל משרד הבריאות ד"ר חזי לוי ועוד בכירים נוספים,

הגיעו מאות משתתפים מכל רחבי הארץ שהמשותף לכולם הוא המאבק הבלתי מתפשר לאורך כל התקופה בנגיף הקורונה.

השר אדלשטיין ברך את עובדי כרמל על עמידתם האיתנה במלחמה בקורונה העניק את תעודת הוקרה לסגנית המנהל ד"ר שני ברוש ואמר, "במשך למעלה משנה התמודדנו עם המגפה שלא נראתה כמותה מאה שנה. אנחנו במערכת הבריאות יחד עם כלל מדינת ישראל שכללנו את היכולות שלנו והפכנו למדינה המחוסנת הראשונה בעולם. כולם מסתכלים מסביב ורואים שהחיים מתנהלים, הכול פתוח, החיים תוססים, אתה רואה משק שחוזר לצמוח, חיי חברה, חיי תרבות, ספורט, ויחד עם זה הצניחה במספרים ממשיכה. זאת מציאות שלא שיערנו שניתן להגיע אליה והכל תודות לחיסונים ולכוחות הרפואה והצוותים הנהדרים שלנו".

ד"ר שני ברוש שהתכבדה בתעודת ההוקרה אמרה.

"אני גאה להחזיק את התעודה תוך הערכה עמוקה והצדעה למאות עובדי בית החולים כרמל

אשר עבדו לילות כימים במסירות אין קץ במלחמה הקשה בנגיף הקורונה.

זאת היתה תקופה לא קלה, אך הסולידריות, התמיכה ההדדית והעמידה האיתנה יחד היא שנתנה את הכח להמשיך. בסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר באנשים, לא משנה כמה ציוד או טכנולוגיות מתקדמות יהיו, ללא כח האדם המקצועי, המסור והמיומן לא היינו מצליחים. כלל אנשי הצוות של ביה"ח כרמל, מכל הסקטורים, המגזרים והדתות, ראויים לכל הוקרה והערכה ואני מצדיעה להם".

בתמונות

ד"ר שני ברוש עם ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין

נציגות ביה"ח כרמל עם ד"ר שרון אלרעי פרייס

קרדיט צילום – בית חולים כרמל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.