מודה על הצלת חייו

שלוש שנים לאחר שנפגע מעץ דקל שנפל עליו, ואחרי שעבר תהליך שיקומי ארוך, ביקש עיסא דהאמשה להודות לפרמדיקים של מד"א שהצילו את חייו * "המחויבות שלנו לעשות כל שביכולתנו על מנת להציל את חייו של כל נפגע, מובנת מאליה מבחינתנו. מה שלא מובן מאליו, ומחמם את הלב, הוא הוקרת התודה וההערכה של עיסא לפועלנו", סיפרו הפראמדיקים שטיפלו בעיסא דקות לאחר שנפגע
עיסא דהאמשה נפגש לראשונה עם צוות מד"א שטיפל בו לפני 3 שנים כשנפצע קשה
צילום דוברות מד"א

במשך שלושה חודשים, שכב עיסא דהאמשה (44) מכפר כנא בבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם. כשהתעורר, סיפרו לו בני משפחתו כי נפצע באורח קשה מעץ דקל שנפל עליו, בעת שהקים סוכת אבלים לאחר מות דודו.

שלוש שנים עברו מאז הפציעה הקשה, ועיסא, שסיים שיקום ארוך, החליט להזמין את הפראמדיקים של מד"א שהצילו את חייו, רגעים לאחר שהעץ פגע בו בעוצמה. זה היה בחורף 2016, כשתאופיק בסול, יבגני למפרט ומיקה עוז, הגיעו בניידת טיפול נמרץ של מד"א במהירות, העניקו לעיסא טיפול רפואי מציל חיים, ופינו אותו לבי"ח, כשמצבו קשה.

"כחלק מסגירת המעגל שלי, שלוש שנים אחרי האירוע הקשה שעברתי, חשוב היה לי להודות לאנשים שהצילו את חיי ברגעים הראשונים שלאחר הפגיעה", סיפר עיסא דהאמשה, "אני אמנם לא זוכר דבר מהאירוע עצמו, אבל בני משפחתי סיפרו לי על המסירות והמקצועיות של הפראמדיקים של מד"א שנלחמו על חיי, כשהייתי במצב קשה ומחוסר הכרה".

פראמדיק מד"א תאופיק בסול, סיפר: "הזיכרון היחיד שהיה לי מעיסא הוא מהמקרה לפני שלוש שנים, כשהוא היה במצב קשה, מחוסר הכרה, ועם פגיעה רב מערכתית. הגענו אליו במהירות, והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הרדמה והנשמה, וטיפול בפציעותיו הקשות. היום, שלוש שנים אחרי המקרה, מאוד משמח אותי לפגוש את עיסא, כשהוא במצב טוב וחזר לשגרת חיים רגילה, בחיק בני משפחתו וחבריו".

"התרגשנו מאוד, כולנו, כשקיבלנו את הפנייה מעיסא, שביקש לפגוש אותנו ולהודות לנו, שלוש שנים לאחר המקרה הקשה", סיפרו הפראמדיקים במד"א מיקה עוז ויבגני למפרט, "כפראמדיקים במגן דוד אדום, אנו נתקלים בנפגעים רבים, שסובלים מפציעות שונות. המחויבות שלנו להעניק להם טיפול רפואי מקצועי, ולעשות כל שביכולתנו על מנת להציל את חייהם, מובנת מאליה מבחינתנו. מה שלא מובן מאליו כלל, ומחמם את הלב, הוא הוקרת התודה וההערכה של עיסא לפועלנו".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.