כרמל למען הקהילה

יריד עמותות חברתיות מוצלח התקיים בכרמל זו השנה השלישית ברציפות. אהוד פקלר מנהל משאבי אנוש במרכז הרפואי כרמל מקבוצת הכללית אמר כי בכרמל לא רק מחוברים למטופלים ולקהילה אלה גם פועלים לטובת הקהילה. "היריד הינו עוד הזדמנות מבורכת מבחינת כרמל להגברה והעמקה של הפעילות החברתית למען הקהילה ".


ביריד השנה השתתפו  מספר עמותות מרכזיות מאזור הצפון המעסיקות עובדים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. העמותות כפר עידוד , בית מרים, עמותת אילן מרכז יום לנכים, עמותת שווים עמותה לשיקום תעסוקתי, וכוכב הצפון עמותה לבעלי צרכים מיוחדים. נציגי כל העמותות פרסו דוכנים ברחבת הכניסה לבית החולים ומכרו את תוצרי עבודת העובדים שלהם שכללו עבודות עץ ייחודיות, כלי קרמיקה צבעוניים ויפים, עציצים ופרחים, סלים ועבודות יד מיוחדות ועוד ועוד.


עדי אנדרסון מדריכה שיקומית מעמותת שווים אמרה כי " אנחנו כאן בכרמל כבר פעם השנייה, זה מאוד מרגש לראות את החום והאהבה שאנחנו מקבלים מהעובדים והמבקרים כאן , זאת יוזמה קסומה זה כיף וגם כבוד גדול עבורנו להיות כאן ותודה רבה על קבלת הפנים ". עמותת שווים עוסקת בשיקום תעסוקתי של פגועי נפש והמרכז הצפוני שלה נמצא בקרית ביאליק. בעמותה מועסקים כ 130 עובדים פגועי נפש ברמות שונות המייצרים עבודות קרמיקה בעיטורים מיוחדים ומספקים אותם לחנויות ומפעלים שונים. "כל קניה של מוצר מהעמותה היא 100 אחוז תרומה לעובדים ולעמותה, והכל כאן ללא כוונות רווח"  ציינה גב' אנדרסון.
לאה שוורץ רכזת פיתוח משאבי אנוש בכרמל אמרה כי " אנחנו מזמינים את כל צוות בית החולים והמטופלים גם יחד להכיר מקרוב את העמותות לרכוש ממבחר המוצרים שלהם ולהשתתף בתרומה חשובה למען הקהילה". גם קובי עטר מנהל המשתלה מכפר עידוד  הודה לעובדי כרמל על התרומה ועל ההשתתפות ביריד.

" אנו מגיעים מבסיס המשתלה שלנו בנתניה ושמחים להגיע עד הכרמל כדי לחלוק את הצמחים והשתילים המיוחדים שלנו עם עובדי ואורחי כרמל. אנו בעמותה מספקים לאנשים עם מוגבלויות שכליות הנמצאים על הקשת האוטיסטית מגוון שירותים בכל תחומי החיים, החל מתעסוקה ודיור ועד טיפול רפואי. כל שקל של קניית מוצר שהכינו העובדים בעמותה הולך נטו לטובת קידום ועזרה לעוד ועוד אנשים עם מוגבלויות . שיתוף הפעולה שלנו עם כרמל הוא פשוט מרגש ויוצא דופן".


לאה שוורץ מכרמל סיכמה את היריד המוצלח ואמרה " אנו בכרמל רואים חשיבות רבה לחיבור ולאחריות הקהילתית והירד הזה הינו רק חלק אחד מפעילות קהילתית רבה אותה אנו מפעילים בכרמל. בין הפעילויות השונות נמצא גם יום המעשים הטובים, ועוד שתופי פעולה רבים וטובים. אנו בכרמל נמשיך יחד עם כל העובדים לחבק את הקהילה בה אנו חיים ולהיות חלק בלתי נפרד ממנה".


בצילום – יריד העמותות החברתיות בכרמל – צילום אלי דדון

<<…>>

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.