Site icon פוזיציה!

כללית מקימה מוקד רפואי ייחודי במתחם בי"ח כרמל

מבוטחי כללית ייהנו משירות רפואה דחופה ברציפות מבוקר עד לילה, כולל סופי שבוע, עם פתיחתו המתוכננת בקרוב של מוקד רפואי למבוטחי כללית שיפעל במתחם נפרד בתוך שטח בית חולים כרמל, מקבוצת כללית.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז: הפעלת המוקד במתכונת פורצת דרך בתוך בי"ח של כללית, בנוסף על השירות הדחוף במהלך היום שניתן במיון הקהילתי, מעניק למבוטחי כללית מענה של רפואה דחופה מבוקר על לילה, כולל בסופי שבוע.

במהלך חודש יולי תפתח כללית מוקד רפואה דחופה במתכונת שטרם פעלה בארץ: 

המוקד ימוקם בתוך בית חולים כרמל מקבוצת כללית, אך במתחם נפרד מחדרי המיון ובאופן בלעדי עבור מבוטחי כללית. הכניסה לאתר תהיה נפרדת מהכניסה לבית החולים, בצמוד לחניון, במתחם אשפוז יום שעבר לאחרונה שיפוץ מקיף והוכן בסטנדרטים גבוהים ועכשוויים.  המוקד ישמש כמוקד רפואי לאחר שעות פעילות המרפאות ועד 23:00 מידי יום, כולל סופי שבוע וחגים. השירות יכלול מיטות השהייה, מתן עירויים, חמצן, מעקב א.ק.ג., ביצוע בירור מעבדתי וצילומי רנטגן, ביצוע תפירות וגיבוס ועוד. הצוות הרפואי יתבסס על רופאים מומחים של כללית בקהילה ובבית חולים ברפואת משפחה או פנימית, ילדים וטראומה וצוות אחיות מיומן ממחלקות בית החולים ומרפאות כללית. בדרך זו, מדגישים בכללית, תובטח רפואה ברמה גבוהה ופעילות בפרוטוקלים רפואיים אחידים, כאשר התיק הרפואי זמין לעיני הרופא והתוצאות נרשמות בתיק הרפואי. השירות יינתן בעלות המקובלת במוקדי לילה, כולל הנחה של 50% למבוטחי המושלם בסופי שבוע.

רונן נודלמן – מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, מדגיש כי מדובר במתכונת ייחודית ופורצת דרך כאשר לראשונה המוקד הרפואי נמצא פיזית בתוך בית חולים. מתכונת שמתאפשרת תודות לכך שלכללית בית חולים משלה בחיפה הפועל כחלק אינטגרלי משירותי כללית באזור. היתרון הוא ברמה רפואית גבוהה במיוחד וכן בכך שבכל מקרה בו יסתבר כי נדרש ברור רפואי דחוף נוסף, אשפוז או התערבות פולשנית – לא יהיה אובדן זמן יקר בהגעה למיון, אלא הנבדק יופנה מיד לבירור או לאישפוז גם ללא כל המהלך החוזר של המתנה בחדר המיון אלא במסלול ירוק. לכך חשיבות רבה במצבים בהם כל דקה יקרה, כמו אירוע מוחי, אירוע לבבי ועוד.

שירות זה, בו משקיעה כללית מיליוני שקלים כדי להבטיח שדרוג של ממש בשירות לתושבי חיפה והסביבה, משלים מעגל שירותי רפואה דחופה שמציעה כללית למבוטחיה, לאחר ששעות הפעילות במיון הקהילתי הפועל בלין במהלך כל השבוע הורחבו עד הערב, כולל ימי רביעי. כך שלקוח כללית יודע כי בכל שעה יש לו כתובת לפנות אליה כשמתעוררת בעיה רפואית דחופה. זאת בנוסף לעשרות המרפאות של כללית באזור.

רצ"ב צילום: הדמיה. דוברות כללית

Exit mobile version