כללית מאפשרת בדיקת קורונה ליד הבית הפעילה אתר בדיקות בקריון (בסמוך לקרית בריאות זבולון)

במטרה למנוע את התפשטות הקורונה על ידי הנגשה מיטבית של הבדיקות, מקימה כללית ברחבי מחוז חיפה ובגליל המערבי מתחמים לביצוע בדיקות קורונה. המשטחים שנלקחים באתרים אלה נבדקים במעבדת הקורונה של כללית בנשר.

היום נפתח מתחם כזה ברחבת החנייה של שופרסל מול קרית בריאות זבולון, בשיתוף עם עירית קרית ביאליק ובסיועה

עד כה הופעלו כבר מתחמי בדיקות במעלות, רכסים, תמרה, סח'נין, ירכא, דיר אל אסד – בענה ומג'ד אל כרום וכן נפתח היום אתר בנהריה

נוכח הקושי של אנשים הזקוקים לבדיקת קורונה ותושבי הישובים מרוחקים להגיע לאתרי לקיחת בדיקות קורונה המרוקים דואגת כללית להקים בתיאום עם משרד הבריאות – מתחמים באיזורים השונים, בהן מבוצעות בדיקות הקורונה למבוטחי כללית על ידי אנשי צוות ממוגנים של הכללית. הבדיקה נערכת רק ורק למי שקיבל הפניה רפואית כתובה, בהתאם לקריטריונים רפואיים ונקבע תור מתוכנן כדי למנוע התקהלות בהמתנה, מחשש להדבקה.

הבדיקה עצמה נערכת במעבדת הקורונה שהפעילה כללית במעבדה המחוזית הגדולה שלה בנשר ופועלת שעות רבות ביממה כדי לספק תשובות מהר ככל האפשר.

רונן נודלמן, מנהל כללית מחוז חיפה וג"מ, הביע תקוותו כי הפעלת מתחמי אוהלי הבדיקות ברחבי המחוז הגדול בזמן קצר ועל אף שמדובר בהערכות לוגיסטית מורכבת, תקל על התושבים במחוז שמתקשים להגיע לבדיקה ותשפר בכך עוד יותר את המאבק למיגור המגיפה ותגביר מודעות. "אנו ממשיכים להיערך במהירות, בהתאם לתנאים המשתנים ואני קורא לכל מי שהומלצה לו בדיקה לנצל את השירות ולהיבדק כדי להן על עצמו, על משפחתו ועל הסובבים."

האתר הוקם בסיוע ובשיתוף פעולה של ראש העיר מר אלי דוקורסקי ומנכ"ל העיריה ליאור טרגן שאף הקצו מבנה לצורך הפעלה והגיעו למקום כדי לעמוד מקרוב על הנעשה במקום.

רצ"ב צילום: דוברות כללית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.