יוצא לדרך: הקמת חדר מיון קדמי בנוף הגליל

הקמת חדר מיון קדמי בנוף הגליל

הפרויקט אושר על ידי משרד הבריאות והושלם על ידי העירייה בהליך מכרז. חדר המיון יפעל במבנה קיים אשר יוסב למתקן רפואי ויותאם לספק שירותי רפואה דחופים עבור מבוטחי כל קופות החולים

התוכנית להקים חדר מיון קדמי אשר ישמש כמענה ראשוני למצבי חירום רפואיים עבור תושבי העיר נוף הגליל, עלתה לפני שנים רבות, אך מעולם לא יצאה אל הפועל לנוכח  הקרבה הגיאוגרפית של העיר אל בתי החולים הסמוכים בעפולה ובנצרת. אך בפועל אחת הסיבות שסייעו לקידום הקמת חדר המיון היא העומס הרב בחדרי וזמן ההמתנה הממושך.  

ראש העיר, רונן פלוט, שכנע את משרד הבריאות כי השירות הינו צורך בסיסי עבור תושבי עירו אשר נאלצים כיום לנסוע מחוץ לעיר לצורך קבלת שירותי רפואה בשעות הערב והלילה, בעת שמרפאות קופות החולים סגורות. "מדובר בצורך חיוני שיחסוך מהתושבים את הטרטור והסיכון המיותר הכרוכים בהגעה אל בתי החולים. הוא  גם יקל על העומס בבתי החולים עצמם", הסביר ראש העיר פלוט ואכן משרד הבריאות השתכנע והעניק את האישור המיוחל.

העירייה השלימה לאחרונה הליך מכרז ונבחר זכיין לתכנון הפרויקט: "מודו סטודיו פרח נתן אדריכלים ומתכנני ערים". חדר המיון יוקם במבנה רב תכליתי ברחוב יזרעאל וישתרע על שטח של כ-400 מטר בנוי. המרכז יכלול מרפאות, חדר רנטגן, מעבדות, מכון אולטרה-סאונד ובעתיד מתוכנן גם מכון דיאליזה וסי.טי. תהליך ההקמה וההפעלה ילווה על ידי צוות מקצועי  אשר יפעיל את המרכז לאחר הקמתו.  

ראש העיר, רונן פלוט, אמר כי מדובר בשירות מציל חיים שיקצר את המרחק לטיפול רפואי דחוף עבור תושבי נוף הגליל. "זה שנים רבות מדובר על הצורך בהקמת חדר מיון קדמי בנוף הגליל, אני שמח שכעת מתאפשר לנו להקים את המרכז ולספק שירות חשוב זה לתושבים", אמר פלוט.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.