חיטוי ברחבי העיר צפת: בתי כנסת, גני משחקים, תחנות אוטובוס ומרחבים ציבוריים

עיריית צפת ממשיכים לעמול על מנת לעצור את התפשטות נגיף הקורונה ולשמור על בריאות תושבי העיר הצפונית ככל שניתן. צוות מיוחד של הרשות המקומית מבצע בימים אלו ריסוס במרחבים הציבוריים לצורך חיטוי וצמצום סכנת ההידבקות. הצוות כמובן מוגן באמצעות חליפה מיוחדת, כפפות ומסיכה, עובר ברחבי העיר ומבצע חיטוי באמצעות חומרים מיוחדים במרחבים הציבוריים בדגש על גני שעשועים, תחנות אוטובוס, בתי הכנסת, מאחזי יד, ספסלים ועוד.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה התלווה לצוות במהלך עבודות החיטוי וציין: "אנחנו דואגים למקסימום הגנה, ניקוטין וחיטוי אך יחד עם זאת דורשים מהתושבים להישאר ככל שניתן בבתים, להימנע מלצאת מהבתים ולהקפיד על הגיינה אישית. חיטוי המרחב הציבורי חשוב אך איינו אומר שניתן לצאת ולפקוד את גני השעשועים והמרחבים השונים. הישמעו להנחיות משרד הבריאות!״.

בנוסף, מאז תחילת האירוע החליטו בעירייה על תגבור כ"א במוקד 106, פתיחת מוקדים מיוחדים– מוקד לאזרחים וותיקים ונתמכי רווחה, מוקד של השירות הפסיכולוגי, מוקד של מערכת החינוך וכדומה.

בנוסף, יוזמה מיוחדת וייחודית לעיר צפת הינה הקמת 'סיירת קורונה', למעלה מ -50 תושבי העיר צפת בגילאים שונים (17-50) הצטרפו למיזם שהשיק ראש עיריית צפת שוקי אוחנה בעמוד הפייסבוק ובאמצעות צוותי הרשות הם מופעלים למתן סיוע למבודדים ברחבי העיר צפת. סיוע החל מקניית תרופות כרוניות, מוצרי בסיס- לחם, חלב וכו', וליווי של שיחות טלפון להבנת הצרכים המשתנים.

כמו כן עיריית צפת פתחה אזור מיוחד באתר העירייה בו מוזן מיידע און ליין לאורך כל שעות היום, במקביל למיידע המועבר בקבוצות הוואטסאפ העירוניות, עמודי הפייסבוק של ראש העיר והעירייה, קבוצות שונות של העיר צפת ברשתות החברתיות, הקלטות קוליות בחייגנים טלפוניים, שידורים חיים עם מענה לשאלות התושבים ברשתות החברתיות והודעות SMS מהמוקד העירוני. בנוסף, על מנת להגיע גם לציבור החרדי הוציא ראש העיר מנשר מיידע שחולק מדלת לדלת. בין היתר מדובר בהנחיות, כללי זהירות, ביטולים וסגירת מקומות שונים, מסלולים בהם ביקרו נדבקי הקורונה וכדומה. "עם ריבוי המיידע ברשת חשוב לקחת אחריות ולהעביר לתושבים מיידע מאומת ומדויק, זה מונע פייק ניוז וחרושת שמועות שקריות ומאפשר לתושב לדעת מה קורה באמת בזמן אמת" ציין ראש עיריית צפת שוקי אוחנה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.