הצלת חיים בינלאומית

בכירי משרד הבריאות של בייג'ינג ביקרו במד"א על מנת ללמוד מן הידע והיכולות של הארגון.
בכירים במשרד הבריאות של בייג'ינג, בהם סגן הממונה על המשרד ורופאים בכירים, הגיעו לארץ, ביקרו במוקד השליטה הלאומי של מגן דוד אדום ונפגשו עם בכירים בארגון*ביקור המשלחת מבייג'ינג מצטרף אל שיתופי פעולה רבים נוספים של מד"א עם גורמי רפואה מסין*מנכ"ל מד"א, אלי בין: "זו זכות עבורנו לסייע לגורמי רפואה ברחבי העולם, למען הצלת חיים"
נציגים בכירים ממשרד הבריאות של בייג'ינג, עיר בה חיים כעשרים מיליון תושבים, הגיעו לארץ ונפגשו עם בכירים במגן דוד אדום, על מנת ללמוד מיכולותיו המתקדמות של ארגון ההצלה הלאומי של ישראל. במסגרת ביקורם, סיירו הבכירים, בהם סגן הממונה על משרד הבריאות, במוקד השליטה הלאומי של מד"א בקרית אונו, וקיבלו סקירה על פועלו של הארגון.
חברי המשלחת התרשמו מהטכנולוגיה המתקדמת של מגן דוד אדום, מיכולת הפעלת המתנדבים וממעורבות הקהילה בארגון ההצלה הלאומי. במסגרת הביקור במוקד השליטה הלאומי של מד"א, צפו חברי המשלחת בתרגיל מיוחד, במסגרתו נחשפו לחלק מן היכולות של מגן דוד אדום.
בשנים האחרונות נרשם גידול משמעותי בביקורים של גורמי רפואה בכירים מסין, שמגיעים להתרשם מהיכולות של מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, וללמוד מהן. במקביל, בכירים במגן דוד אדום משתתפים במשלחות מקצועיות בסין, כחלק משיתוף הפעולה בין המדינות בתחום רפואת החירום.
סמנכ"ל קהילה במד"א, ד"ר אלי יפה: "אנחנו מעריכים את הרצינות וההשקעה של הקבוצה שהגיעה ארצה מבייג'ינג. פגשנו קבוצה ברמה מקצועית גבוהה, אשר יורדת לפרטים, ומתעניינת מאוד בפועלו של מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל. התרשמנו מנכונותם לפעול ככל יכולתם למען בריאות התושבים בבייג'ינג ולמען הצלת חיים, ואנו שמחים לסייע להם ולתת להם מהידע והיכולות של מגן דוד אדום".
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "היכולות הרפואיות והטכנולוגיות שאנו מפתחים כל העת, למען הצלת חיים במדינת ישראל, הן מהמתקדמות בעולם. בכל פעם שגורמים רפואיים בכירים בעולם מגיעים לארץ ולומדים מאיתנו, על מנת לשפר את יכולותיהם להעניק טיפול רפואי לחולים ופצועים במהירות ובמקצועיות, הדבר מרגש ומשמח מאוד. זו זכות עבורנו לחלוק ידע עם גורמי רפואה ברחבי העולם, למען הצלת חיים".
צילום: דוברות מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.