המפעל הגדול בישראל ואחד המובילים בעולם בייצור ופיתוח תרופות עתידיות בתחום הקנאביס הרפואי הוקם בנוף הגליל

צילום נוף הגליל

המפעל הגדול בישראל ואחד המובילים בעולם בייצור ופיתוח תרופות עתידיות בתחום הקנאביס הרפואי הוקם בנוף הגליל. המפעל החדש, "קנביט – תיקון עולם", מנוהל על ידי אבינועם ספיר, לשעבר מנכ"ל חברת "טבע" והמשנה שלו יפעת קריב, חברת כנסת לשעבר. השניים ארחו ביום רביעי השבוע את ראש העיר, רונן פלוט ומנהל מינהלת פארק "ציפורית", סרגיי זלוטניק, שערכו ביקור ראשון במפעל שנמצא בסיום שלבי ההקמה, לקראת פתיחתו בחודשיים הקרובים.

"אנו נבצע את גיוס העובדים מקרב תושבי נוף הגליל, באנו לכאן כדי לספק מקומות פרנסה לתושבים ולהיות חלק בלתי נפרד מתנופת הפיתוח האדירה של העיר", אמר המנכ"ל ספיר, והמשנה קריב הוסיפה כי הקמת המפעל בנוף הגליל היא בשורה של ממש לעיר ולתושבים. "מדובר במפעל עתיר ידע שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ ובעולם. בנוסף למערך הייצור המתקדם, יש השקעה גדולה במחקר ופיתוח מתקדם".

ראש העיר פלוט, שליווה את תהליך הקמתו של המפעל ושכנע את היזמים להשקיע בנוף הגליל, ברך על ההתקדמות האדירה של המפעל שנמצא בשלבי הקמה סופיים לקראת פתיחה עוד בקיץ הנוכחי. "מדובר בתוספת של עוד כ-100 מקומות פרנסה לתושבי העיר ועוגן כלכלי חשוב נוסף בתעשייה האיכותית ועתירת הידע בפארק ההייטק 'ציפורית' של נוף הגליל", אמר פלוט וציין כי חברת התרופות החדשה מצטרפת למפעל התרופות המתקדם "סופהרב" שפועל בפארק.

יצוין כי בשבוע שעבר ראש העיר פלוט ביקר במפעל  "סואלראדג'", מפעל  הייטק חדש נוסף שהוקם בפארק "ציפורית" ומגייס בימים אלה כ-100 עובדים חדשים. "משהו גדול קורה בתחום התעסוקה בנוף הגליל, פארק 'ציפורית' הופך לקריית ההייטק הגדולה בצפון הארץ, יש לנו רשימה של 27 מפעלים וחברות הייטק שמצטרפות לפארק, חלקם נמצאים בשלב הקמה ותכנון מתקדם", אמר פלוט וציין כי גם חזות הפארק מחדשת את פניה ועשרות מיליוני שקלים מושקעים בשיפור התשתיות ומערך השירותים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.