הכללית מצדיע לכרמל

באירוע מיוחד לכבוד עובדי כרמל הצדיע מנכ"ל הכללית פרופ' אהוד דודסון יחד עם סמנכ"ל חטיבת בתי החולים בכללית פרופ' מיקי שרף וחברי ההנהלה הראשית בכללית לכל עובדי בית החולים כרמל על עמידתם האיתנה במאבק בנגיף הקורונה.

במשדר אינטרנטי מיוחד ומצולם בשידור חי, פנה וברך מנכל הכללית פרופ' דוידסון את עובדי כרמל שישבו מכונסים באודיטוריום בית החולים יחד עם כל עובדי והנהלות  בתי החולים של הכללית הפזורים בכל רחבי הארץ. כשכולם רואים את כולם ושומעים את ברכת המנכל וברכות מנהלי בתי החולים באמצעות אפליקציית וידאו  מאובטחת באינטרנט.

"אין ראויים מכם להוקרה המרגשת הזאת ", ברך המנכ"ל פרופ' דודסון. " אני מבקש להודות כאן שוב, לכל אחת ואחד מכם בבתי החולים שלנו על העבודה המאומצת, המסורה והאמיצה בתקופה האחרונה  תקופה שלא הכרנו כמוה, שרק מחדדת ומבליטה את היכולות המדהימות שלכם ושל כולנו בכללית.

ביחד, אנחנו מצליחים לבלום את התפשטות וירוס הקורונה בישראל.

מוקדם עדיין לסכם את התקופה הזאת," אמר המנכל , " אולם כבר עתה ניתן להפיק ממנה כמה תובנות. ימים אלו מחזקים את ההבנה כי כללית היא אחד הארגונים החשובים והמשמעותיים ביותר במדינת ישראל, ארגון העוסק, פשוטו כמשמעו, בחיים עצמם. כולנו יחד מרכיבים מערכת מדהימה של כלים שלובים, ולכל אחד ואחת תפקיד חשוב בפאזל הענק הזה ".

מנהל ביה"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג הודה למנכ"ל הכללית על המילים החמות והודה גם הוא לעובדי כרמל. "בחודשים האחרונים עברנו כולנו תקופה מאוד מאתגרת ואינטנסיבית. תחלואת הקורונה עלתה ואיתה גם עלו שעות העבודה החששות והדאגות ", אמר ד"ר גולדברג.

" בבית החולים כרמל היינו עדים להתגייסות יוצאת מן הכלל של כולם לגילויי מנהיגות, התנדבות, רצון לתרום, להשפיע ולקת חלק במאמץ.

עקב מגבלות ההתכנסות, יושבים אתנו כאן באולם רק כמה עשרות מנהלים ועובדים ", אמר ד"ר גולדברג, "אולם מאחורי כל אחד מהאנשים כאן ישנם עשרות עובדים שההוקרה הזו מגיעה להם .

אני מבקש להודות לצוותים המיוחדים שעבדו במחלקה לרפואה דחופה ובמחלקות הקורונה על האומץ והרוח הטובה, כולם עברו הכשרה והתמודדו בכישרון רב עם הקשיים והדילמות בתרחיש בלתי מוכר.

תודה מיוחדת לכל הצוותים התומכים לצוותי ההנדסה אחזקה ולוגיסטיקה, מטבח משק מחשוב ואבטחה שבנו פרקו והעבירו מחלקות כתף אל כתף עם אנשי הצוות.

לצוות המעבדה שהקימו מעבדה יש מאין במהירות שיא, לצוות שהקים והפעיל את המעון וכיתות הלימוד לילדי העובדים. ליחידה למחלות זיהומיות מוקד ידע במרכז העיניינים. לכל עובדי כרמל שתמכו גילו גמישות והסתגלות למצב החדש והמשיכו לתת טיפול מיטבי לחולים שהמשיכו להגיע לבית החולים. תודה להנהלה הראשית, למנכל, לחטיבת בתי החולים, לסמנכ"לים ולחטיבות שנתנו לנו גב וסיוע בימים קשים.

" בימים כאלה ", סיכם מנהל כרמל ד"ר גולדברג,"  טוב לחוש ולדעת שאתה חלק מארגון חזק ובעל מסורת מפוארת של מובילות ושותפות בהנהגת מערכת הבריאות במצבי חירום.

אני מקווה ששגרת הקורונה שתמשיך ללוות אותנו, תאפשר לנו המשך פעילות סדורה ככל הניתן ".


בתמונות

צוות קורונה בכרמל

קרדיט – צילום אלי דדון

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.