הגביע של כרמל

ליטל נחמני מתאמת שירות במרכז השירות לניתוחים של מרכז רפואי כרמל נבחרה החודש להניף בגאווה את גביע החודש של בית החולים. מנהלת מרכז השירות של כרמל הגב' גליה שקד אומרת כי "ליטל עובדת מסורה ביותר עושה הכול ברצינות ובהשקעה אינסופית. ללא תלונות ומתוך התגייסות מלאה. כשאת הכל עושה ליטל בענווה ובחיוך ועל הצד הטוב יותר ". 
ליטל הגיע לכרמל בשנת 2000 ועבדה כמזכירה במשרד הקבלה ובמחלקת כספים. בהמשך הדרך ניסתה ליטל לעשות מעבר לעולם החינוך, אולם אחרי שגילתה שהיא מאוהבת בכרמל חזרה שוב לבית החולים למחלקת הכספים משם עברה למרכז השירות לניתוחים שרק נפתח, שם היא נמצאת ועובדת עד היום.

 

מרכז השירות לניתוחים הייחודי של כרמל כולל מתן שירות ל 7 המחלקות המנתחות בבית החולים. מרכז השירות מלווה את המטופלים משלב קבלת ההפניה לניתוח ועד לאחר השחרור, תוך שמירה על קשר רציף ויזום ומסירת מידע מלא ומותאם. מרכז השירות לניתוחים של כרמל מהווה כתובת אחת מרכזית למטופלים ובני משפחתם, למחלקות, לחדרי ניתוח, למרפאת הטרום , על מנת לשמור על רצף טיפולי ותיאום בתוך ביה"ח ומול הקהילה, ולמקסם את משאבי ביה"ח.

 

מסגרת עבודתה ליטל אחראית על תיאום השירות והניתוחים למערך הנשים בכרמל. ליטל מעניקה מענה טלפוני וליווי למטופלות בניתוחים אונקולוגים, ניתוחי רצפת אגן, מגוון  ניתוחים לפרוסקופיים ועוד. " יש לנו 11 חדרי ניתוח בשבוע לטובת הנשים, והתפקיד שלי הוא לדאוג שכל אישה תקבל את השירות המהיר והטוב ביותר האפשרי", מסבירה ליטל. ליטל עובדת מול כל בכירי ומנתחי מחלקת הנשים עם מנהל המערך פרופ' עופר  לביא עם ד"ר יובל קאופמן, פרופ יורם אברהמוב, ד"ר ניר חייא ד"ר ערן שגב ד"ר יקיר שגב ד"ר לודמילה אוסטרובסקי ועוד.


"אני דואגת למנותחות לבדיקות טרום הניתוח ומוודא עם המטופלות את ההגעה לניתוח ויש להם את כל הבדיקות ואת מה שהן צריכות לניתוח. לפעמים יש ביטולים או צרכים מיוחדים כמו ניתוחים דחופים ואני תמיד אני כאן כדי לעזור", אומרת ליטל.

מנהלת השירות בכרמל קרן מרום מציינת כי "גביע החודש הוא אות הערכה והוקרה לעובדים בולטים ושירותיים בבית החולים, וכי אנו בהחלט גאים בעובדים המצטיינים שלנו הרואים ושמים את המטופל במרכז העשייה והעבודה שלהם בבית החולים "

מנהלת מרכז השירות גליה שקד מוסיפה כי "ליטל היא עובדת אחראית, משקיענית ונעימה, מגדילה ראש, ובעיקר: משמשת דוגמא תוך שיתוף פעולה אינסופי. למרות שהעבודה מאד שוחקת, ליטל לא שוכחת לגלות כלפי המטופלים אמפתיה סבלנות וסובלנות רבה. ליטל מהווה דוגמה אישית לעבודת צוות מדהימה וליוזמה. חוות הדעת  על ליטל מצוינות, ושופכות הרבה אור על עבודה. כמנהלת שלה אני מרגישה שזכיתי בעובדת מצוינת ואני גאה מאוד בהישגיה" אומרת גליה שקד.

 

" כרמל בשבילי זה כמו בית, אומרת ליטל. מרכז השירות והמנהלת שלי גליה מדהימים מאוד תומכים ומפרגנים. הצוות שלנו במרכז השירות מאוד מגובש חם ואוהב וכיף לי להגיע כל בוקר לעבודה. גם העבודה מול מחלקת נשים מאוד מספקת אותי. זה כיף גדול ומאוד מרגש אותי להיות כאן ולעזור לנשים ולמטופלות ברגעי הקושי והמצוקה. אני מרגישה תחושת שליחות לעזור להם ואני עושה את הכי טוב לטובת כולן ".

 

בצילום –  ליטל מקבלת את גביע החודש של כרמל מידי הנהלת בית החולים – ליטל עם מנהלת המרכז גליה שקד

 

קרדיט – צילום רפואי כרמל

 

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.