בכרמל קשובים למגזר הדתי והחרדי

ד"ר גולדברג מר נודלמן הרב משה אדלר וסגן ראש העיר אלפר בכנס סיום השס – צילום אלי דדון

" בכללית ובביה"ח כרמל אנו קשובים לצרכי הציבור הדתי חרדי ונמשיך לחזק את הקשר לטובת טיפול ושירות מותאמים ואיכותיים עבורם ". כך אמרו ד"ר אבי גולדברג מנהל ביה"ח כרמל ומר רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של הכללית במעמד המרכזי של סיום הש"ס שנערך בהיכל ברוממה. לאירוע המרשים שנערך לרגל סיום הש"ס ולימוד הדף היומי הגיעו אלפי משתתפים מכל אזור חיפה והצפון שמילאו את ההיכל ברוממה עד אפס מקום. את האירוע החשוב כיבדו בנוכחותם הרבנים הראשיים לישראל, הרב דוד לאו והראשון לציון הרב יצחק יוסף, ראשי ישיבות, אדמו"רי העיר חיפה אישי ציבור בכירים בהם מיכי אלפר סגן ראש העיר, ונציגי הכללית וביה"ח כרמל מנהל המחוז של הכללית מר נודלמן  מנהל ביה"ח ד"ר גולדברג רב ביה"ח הרב מאיר אינדיק, הרב משה אלדר מנהלו החדש של  המגזר החרדי במחוז ונציגים נוספים. " זוהי זכות עצומה ונעימה עבורי לעמוד כאן ולברך אתכם ביום גדול זה. סיום הלימוד אחת ל 7 שנים הוא אתגר מרגש ומעורר השראה, אמר מר נודלמן, גם אנחנו בכללית במחוז חיפה יחד עם השותפים שלנו בביה"ח כרמל מתמודדים יום יום  עם האתגרים החשובים של דאגה לבריאות הציבור בכל מרפאות הכללית בבית החולים, חשוב לנו להקשיב לצרכי הציבור השונים ולהתאים עבורם את השירות שלנו".מנהל ביה"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג ציין בנוסף כי בית החולים כרמל עומד בכל כללי הכשרות ושמירת שבת כמקובל בכל מוסדות הכללית וכי בכרמל נעשה מאמץ מיוחד להתאים גם את סביבת המטופל והתנאים לצרכי הציבור הדתי חרדי. לטובת כל נושאי הדת והכשרות בבית החולים כרמל עומד רב בית החולים הרב מאיר אינדיק בכל שאלה ובכל בקשה .

מנהל המחוז מר נודלמן מברך את המשתתפים – צילום אלי דדון

וכדי להמשיך את הקשר עם הציבור החרדי דתי השתתפו נציגות ביה"ח כרמל בכנס הנשים השנתי המרכזי של נשות צאנז בחיפה. הכנס שנערך ברוב פאר והדר בחיפה משך אליו עשרות נשים שהאזינו ברוב קשב לחידושים האחרונים בעולם המיילדות . את ביה"ח כרמל ייצגו בכנס  והסבירו על כל מה שקורה וחדש במחלקת היולדות וחדרי הלידה, האחות סופיה גימפלסון מנהלת הסיעוד במחלקת הילודים, ורד כהן גולן מנהלת הסיעוד במחלקת יולדות, ושושי קליין מפקחת הסיעוד בחטיבת המיילדות. הם שמעו את שאלות המשתתפות וענו בסבלנות רבה לכולן. הצוות של כרמל עדכן את הנשים הרבות  על הוספת מתאמת שירות ייעודית עברו הציבור הדתי הנמצאת במחלקת היולדות, על  שדרוג איכות מנות הגלאט והמהדרין ליולדות החרדיות, על קיום בופה בוקר וערב בכל יום  עשיר ומיוחד עם מוצרי מהדרין, על  תריס אור מיוחד ליד מיטת היולדת המונע הדלקת אור וחילול שבת והתאמות נוספות בסביבת המחלקה. בנוסף שמעו הנשים על קיום דירת אירוח בשיתוף עמותת "אור הכרמל" בראשות הרב יוסף ברדוגו המאפשרת לינת בני משפחה ומלווים בשבת בקרבת ביה"ח, קידוש עשיר בבית הכנסת לטובת המתפללים והמלווים, ועוד התאמות רבות נוספות לטובת היולדת והציבור הדתי חרדי בכלל.

" אנו קשובות לכל מי שבאה ללדת אצלנו בכרמל עם כל הלב והסבלנות , אמרה מפקחת הסיעוד שושי קליין. אנחנו משתדלות לענות על מירב הצרכים ולספק לכל יולדת את מקסימום התנאים הטובים ביותר עבורה כדי שהאם תוכל ללדת בבטחה וברוגע ולדעת שהיא והתינוק שלה נמצאים אצלנו בכרמל בידיים הכי טובות "

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.