בכרמל אומרים תודה

הנהלת ביה"ח כרמל בשיתוף ועד העובדים וועד הרופאים חילקה מאות חבילות שי ומתנות לכל עובדי המרכז הרפואי כרמל כהוקרה והערכה לכל עובד ולכל איש צוות על עמידתם האיתנה בתקופת המאבק בקורונה. אחד ממקבלי המתנה הוא בני חדד אח ומדריך קליני במלר"ד ( מיון) ביה"ח.

" זה מחמם את הלב לראות כיצד ההנהלה והוועדים מעריכים ואומרים לנו תודה  זה ממש לא מובן מאליו. תקופת הקורונה לא היתה תקופה קלה עבורנו במיון, ובבית החולים בכלל, ואני שמח שהיתה לי את הזכות לתת מעצמי ויחד עם הצוות את המקסימום להצלחת המשימה ". בכניסה לאודיטוריום ביה"ח התייצבו צוותי משאבי אנוש יחד עם נציגי הוועדים וחילקו לכל אחד מאלפי עובדי כרמל  את המתנות יחד עם מכתב תודה אישי . " בימים אלו, לא פשוטים ומאתגרים זה הזמן שלנו להודות לכם ולבני ביתכם על המסירות והתמיכה. על הלב והנשמה ועל ההירתמות שלכם ושל משפחותיכם, זה הזמן לומר לכם תודה ". על האיגרת חתמו ועד העובדים ועד הרופאים והנהלת בית החולים.

בין מחלקי המתנות היתה גם יו"ר ועד העובדים אירנה ברייב שהיא אחות במקצועה וגם היא חשה את המאמץ והעבודה הקשה של הצוותים. " אני אחות במחלקה הקרדיולוגית והרגשתי היטב על עצמי את העומס הרגשי והפיזי של כל הצוותים בתקופת הקורונה ". אמרה אירנה. " ראיתי סביבי אחים ואחיות ואנשי צוות רבים שהם הורים לילדים קטנים, והרגשתי מקרוב את החשש שלהם מהדבקות במחלה מצד אחד, ואת ההתמודדות שלהם עם ילדים קטנים בבית בלי מסגרות לימודים, זה לא היה פשוט בכלל. אני מרגישה שכולנו צריכים להצדיע להוקיר ולהודות לצוותים של בית החולים על ההתנדבות ועל הנתינה שלהם ללא גבולות. העובדים שלנו ראויים לכל מתנה ולכל שבח ", אמרה יו"ר ועד העובדים אירנה ברייב.

גם ד"ר אריה ביטרמן מנהל המחלקה הכירורגית א' בכרמל ויו"ר ועד העובדים חילק מתנות לרופאים ולצוותים ואמר " לראות את הרופאים עובדים ומתנדבים במחלקות הקורונה ולראות את כל הרופאים בכל המחלקות מגיעים בכל שעה ונותנים מעצמם ללא גבולות זה מחמם את הלב, כולנו כאן בכרמל משפחה אחת גדולה, הרגשנו את זה היטב בתקופת הקורונה וזה ממשיך איתנו קדימה . אני מבקש אמר ד"ר ביטרמן, להודות מעומק ליבי לכל רופא ולכל עובד על התקופה המאתגרת והמיוחדת אותנו עברנו יחד בהצלחה ".

סיכם את ההערכה וההוקרה לעובדי כרמל מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג ואמר,

" בתקופת הקורונה עבדנו ימים כלילות בהכנת המחלקות, בגיוס צוותים והכשרתם למתאר הייחודי. הצוותים שלנו טיפלו בעשרות חולים במסירות רבה, ברוח איתנה ובאומץ. נראה היה שכל בית החולים שלנו מגויס, מי לטיפול בחולים, מי לתמוך במאמץ ומי לתרום את חלקו בכל דרך שהיא בגילויי גמישות והסתגלות, באחווה ובתמיכה בין אישית. ראיתי בגאווה את רוחו ואת עוצמתו של בית החולים כרמל בצוותים שלנו, ועל כך מגיעה לכולם בשמנו ובשם כל המטופלים כל התודה וההערכה, ".

בתמונות

מנהל כרמל ד"ר גולדברג עם יו"ר הוועדים ועובדי כרמל בחלוקת המתנות

קרדיט – צילום ירון חזן

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.