בבית האבות הספרדי מקבלים לא מעט מכתבי תודה אבל המכתב הזה ריגש את כולם

בתמונה הגברת כרמלי אדלה זל עם אחות אחראית מחלקה אשכולות מוריה מזל חודדה. צילום בית האבות

בבית  האבות הספרדי בחיפה, למעלה מ-350 דיירות ודיירים שזוכים לטיפול מסור ומקצועי כל השנה. להנהלת הבית מגיעים לא מעט מכתבי תודה של בני משפחה. אולם המכתב מילדיה של אדלה כרמלי ז"ל שהתגוררה בבית האבות כשלוש שנים, באשכולות לסיעוד מוריה עורר התרגשות רבה.

גב' אדלה כרמלי ז"ל נפטרה לפני כחודש בגיל 93 וילדיה שהיו לצידה בכל השנים שהיתה בבית האבות הספרדי סיפרו  כי כאשר הדרדר מצבה  הם עברו בין לא מעט מקומות מותאמים לקשישים במצבה, וכאשר הגיעו לבית האבות הספרדי "היה לנו ברור שזהו המקום".

 במהלך השנים הם ראו לדבריהם "איזה מזל היה לנו ואיזו זכות היתה לאמנו, אַדֶלָה כרמלי,  לבלות את שנותיה האחרונות במחלקה הנפלאה שלכם. ירון, בלה ואילנית שמנצחים על המפעל הזה בראש הפירמידה – תודה גדולה לכם אבל התודה הענקית היא למזל, לסימי, לרופאים, לצוות הפרא-רפואי, לאחיות ולמטפלות ולמפעילת התרבות". 

ועוד כותבים בני המשפחה "לא פעם היינו שואלים את עצמנו "מה היינו עושים בלעדיכם"? אתם הם אלה שדאגתם לרווחתה, שהאכלתם, שקילחתם, שהכלתם את מצבי הרוח, שהשכבתם וכיסיתם בשמיכה, שהערתם  לעוד יום, שנתתם תרופה כשכאב, שליטפתם, שהבנתם, שדאגתם לאסתטיקה עם התספורת ומריחת הלק ועוד אין ספור מחוות של רגישות. וגם אלינו, כשהייתם מטלפנים אלינו כדי לעדכן או להתייעץ בטיפול או למסור מידע, תמיד היה המשפט הראשון "לא לדאוג –  אמא בסדר" ורק אחר כך העדכון"..

 בסיום מכתבם כתבו הילדים " אין מלים להביע את תודתנו העמוקה. תבורכו אנשים כל כך יקרים!!!"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.