אסף צמח – מנהל מחלקת השיווק ושירות לקוחות במחוז חיפה וגליל מערבי

אסף צמח מונה כמנהל מחלקת השיווק של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, שהינו המחוז הגדול בארץ עם כ-760 אלף מבוטחים, סדר גודל של אחת מקופות החולים הקטנות בכל הארץ. אסף הינו בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוח, תושב רעננה ואב לשלושה.

כמי ששירת בצנחנים, עסק בתחילה בתחום הביטחון, אך אז גילה את עולם המכירות והשיווק והוקסם ממנו. החל דרכו כנציג מכירות וראש צוות בחברת שח"ל ובהמשך התמנה כמנהל מכירות ארצי של חברת נביעות ובשנת 2013 הצטרף לכללית כמנהל ארצי של מוקדי קשרי הלקוחות המחוזיים והמגזריים בכל הארץ. כחובב ספורט ובעיקר ירי, חשוב לו לקלוע למטרה וזו אכן  גם המשימה המאתגרת שיש לכל מנהל שיווק – לקלוע נכון ומדויק לקהלי היעד השונים.

ניהול השיווק של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי הוא מורכב ומאתגר ביותר, כי מדובר בארגון המצוי בתחרות קשה, עם מגבלות מחמירות של הרגולטור וקהל לקוחות הטרוגני מאד מבחינה מגזרית ותרבותית ובפריסה גיאוגרפית נרחבת.

"המטרה שלי", מסכם אסף, כיצד הוא רואה את המשימה עליה הופקד "שהמחלקה תהיה חוד החנית בהובלת המחוז למאזן חיובי משמעותי, תוך הענקת חווית שירות חיובית וייחודית למטופלים".

רצ"ב צילום: דוברות כללית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.