אומץ דורשת הגנה מוחלטת לפסיכיאטרים

יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד

תנועת אומ״ץ דורשת הגנה מיידית על פסיכיאטרים, קרימינולוגים, וכל חברי הוועדות הפסיכיאטריות  כולל המומחים והפונים המופיעים בפני הוועדות מפני הקורונה

למשרדי תנועת אומ״ץ הגיעו תלונות רבות כי משרד הבריאות אינו נוקט צעדים מספקים על מנת להגן על פסיכיאטרים וקרימינולוגים חברי ועדות פסיכיאטריות ועל צוות הועדות, עורכי הדין והחולים  המאושפזים המופיעים בפני הועדות, מפני מחלת הקורונה.

ד״ר משה גורדון, יו״ר הצוות הרפואי של תנועת אומ״ץ, פנה בשבוע שעבר לשר הבריאות יולי אדלשטיין והתריע כי משרד הבריאות לא יזם עד כה חקיקת חרום בנושא והדיונים בוועדות מתקיימים באופן שאינו בטיחותי ואשר גרם להדבקות בקורונה של מספר חברי הוועדות.

כותב ד״ר גורדון: ״לצערי לא ננקטים גם צעדים מתחייבים בבית החולים הפסיכיאטרי בו חלו מאושפזים ולכן מתבקשת אפוא, חקיקת חרום שתאפשר קיום דיונים באמצעות תוכנה חזותית״.

עוד מדגיש ד״ר גורדון כי בעוד שבתי המשפט נערכו לדיונים באמצעות זום, משרד הבריאות, שהיה אמור לשמש דוגמא, לא פעל לחקיקה בנדון והועדות הפסיכיאטריות אשר מתכנסות בתדירות גבוהה, בנוכחות  מאושפזים, נחשפו בעבר וחשופות בעתיד, מצב שסיכן ויסכן את המשתתפים בוועדות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.