שר הרווחה וראש העיר חיפה השיקו במרחב הווירטואלי את תערוכת אקטיב אייג'ינג לשינוי תפיסת הגיל

שר הרווחה וראש העיר חיפה השיקו במרחב הווירטואלי את תערוכת אקטיב אייג'ינג לשינוי תפיסת הגיל

התערוכה היא פרי יוזמה של המרחב ליזמות 60+ מיזם ייחודי לחיפה, שהוקם בשיתוף עמותת ציונות 2000, חברת "מגדל" ואגף הרווחה בעיריית חיפה במטרה לעודד אזרחים ותיקים ליזמות ולאקטיביזם ולהעניק להם הזדמנות להתפתח, להשפיע ולהשאיר חותם בזירה החברתית-כלכלית.

המרחב הפועל בעיר מזה 4 שנים, מציע המרחב מארג רחב של תכניות הכשרה והאצה ליזמות חברתית ועסקית, סדנאות מקצועיות, מסלולי אימון אישי ועסקי, ליווי פרטני וקבוצתי, והרצאות השראה לעידוד שיתופי ידע, למידת עמיתים ותמיכה אישית דרך עשייה חברתית.

המרחב כולל כ- 600 חברי קהילה, פועל בתוך האקו סיסטם היזמי בחיפה בשיתוף עם חברות עסקיות וטכנולוגיות, סטאר אפים, מוסדות אקדמיים והאבים. כיום מקדם המרחב ומנהל למעלה מ-150 מיזמים פעילים הנוגעים לתחום העסקים הקטנים ומיזמים עסקיים חברתיים.
לאחרונה, החליטו חברי קהילת יזמי המרחב לפעול לשינוי השיח הגילני ולשינוי התיוג הכוללני שהתעצם מאז פרוץ מגפת הקורונה והפך אותם בן לילה מאזרחים יוצרים ופעילים לקבוצת סיכון מוחלשת.

לצורך כך, מקדמים חברי מרחב היזמות את הקמפיין ה"אקטיב אייג'יניג" במסגרתו יצרו מגוון מלהיב של תכנים מקוריים, הבאים לשקף את עשייתם ופועלם, גם בימי הקורונה.

תוצרי הקמפיין מוצגים בתערוכה וירטואלית המתקיימת בשיתוף המוזיאון הווירטואלי העולמי, והיא מציגה את החיוניות, האנרגיה והיצירתיות של האזרחים הוותיקים, באמצעות מגוון של יצירות אמנות, כרזות תדמית, פודקאסטים וסרטונים, שהופקו על ידם בתקופת המשבר בשנת 2020.

התערוכה הושקה לאחרונה ע"י שר הרווחה איציק שמולי וראש העיר חיפה עינת קליש רותם במפגש מרגש שהתקיים במרחב הווירטואלי. במהלך המפגש הציגו 7 יזמים ותיקים את המיזמים שלהם והניפו שלטים עם מסרים וערכים שמדברים על אקטיב אייג'ינג בגיל השלישי.

ראש העיר עינת קליש רותם, ברכה על שיתוף הפעולה הפורה המתקיים בין משרד הרווחה לאגף הרווחה בעיריית חיפה לקידום נושא חשוב כל כך ואמרה כי תערוכת האקטיב אייג'ינג תוצג גם בהיכל עיריית חיפה.

שר הרווחה איציק שמולי, ציין את תרומתם של האזרחים הוותיקים למרחב החברתי ואמר כי לכולנו יש עוד הרבה מה ללמוד מהם.

התערוכה תוצג במשך חודשיים במוזיאון הווירטואלי העולמי.
מצ"ב קישור לתערוכה http://www.worldvirtualmuseum.com/the-hub-for-senior-entrepreneurs-60.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.