שבוע אחרי שקיבלה תואר יקיר העיר: יהודית זוסמנוביץ הלכה לעולמה

ד"ר יהודית זוסמנוביץ ז"ל, תושבת העיר למעלה מארבעים שנה ואשת ציבור מובילה, פעילה חברתית וממובילות המאבק לקידום מעמד האישה והמאבק לשוויון בין המינים. זוסמנוביץ מילאה שורה ארוכה של תפקידים ציבוריים והתנדבותיים בהם ביטאה את השקפת עולמה המתמקדת בקידום מעמד האישה, שיווין מגדרי, במאבק באלימות במשפחה ותמיכה במשפחות נזקקות.

יהודית הייתה חברת הנהלת מרכז ידידי המרכז הרפואי כרמל, ממקימות תנועת "גשר" – נשים יהודית וערביות בחיפה למען דו קיום, יזמה וניהלה פרויקט סלי מזון וארוחות חג למשפחות נזקקות, ייסדה וניהלה את מפעל החסד "לך עם" המעניק סיוע והכוונה לנשים בעולם התעסוקה ומניעת אלימות נגד נשים והייתה חברת הוועדה לשוויון מגדרי והאגודה למלחמה בסרטן.

ראש העיר עינת קליש רותם, שרק לפני שבוע הגיעה לביתה של זוסמנוביץ והעניקה לה באופן אישי את אות "יקירת העיר חיפה", קיבלה את הידיעה על לכתה של יהודית בכאב ואמרה שתושבי חיפה איבדו היום אישה שהייתה סמל ומופת לעשייה ונתינה אין סופיים. ליבנו נתון לבני משפחתה של יהודית שאיבדו את היקר להם אימא אוהבת, שזכרה לא ימוש מלבנו בזכות מעשיה שיהיו חרוטים לעד באותיות של זהב בתולדות העיר.

הענקת תואר יקיר העיר לד"ר יהודית זוסמנוביץ ז"ל בשבוע שעבר.

צילום דוברות עירית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.