סוכם כי האישה תיפרד מהטיקטוק

עורכת הדיו שרין סולן. צילום יח"צ
עורכת הדיו שרין סולן. צילום יח"צ

הטיק-טוק הפך כר פורה להיכרויות? מספר מתכונים מהירים הפכו בסיס להכרות עמוקה ועילה לגירושין, וגם ניסיון הפיוס של הבעל לא עזר – הטיק טוק ניצח

בני הזוג ניהלו אורח חיים רגיל עד שהגיעה הקורונה. זו אילצה אותם למצוא תעסוקה בתקופות הבידוד והאישה מצאה אותה בצילומים בטיק טוק של מתכונים מהירים ל"ארוחות-דרכים". במהלך פרסום המתכונים הצטרפה האישה לקבוצת תמיכה בנושא והכירה הכרות שטחית בחור צעיר ממנה בשבע שנים.

הבעל היה שותף ל"יצירה" של אשתו ולרעיון הטיק-טוק, אבל לא היה שותף לחברות של אשתו בקבוצת התמיכה בנושא ולבטח לא היה מודע להכרות העמוקה עם אחד המשתתפים. כשהדבר נודע לו במקרה לאחר שהבחור נהג להתקשר לאשתו והשניים שוחחו כמה ומה פעמים הוא הבין כי לא מדובר בסתם קשר ואשתו מסתירה משהו.

אחרי שורה של עימותים החליטו, לפני שבועיים, שני בני הזוג להתייצב אצל עורכת הדין שרין סולן ושטחו בפני את הסיפור מתוך מטרה להשתמש בעורכת הדין להגיע להסכם ולסוג של שלום בית. "ראיתי זוג שבאמת רוצה להגיע למקום של שקט ושלווה ונתתי להם יעוץ ללא תשלום כיצד לערוך הסכם ביניהם". סוכם כי האישה תיפרד מהטיק-טוק ובעלה לעומת זה יפסיק לבלוש אחריה. בסיום הפגישה הציעו השניים תשלום כלשהו אבל עו"ד סולן סירבה.

עד כאן מהלך שיגרתי שקורה לא מעט בין בני זוג, אבל כבר בדרכם הביתה החלו הויכוחים והקרבות בין בני הזוג. הבעל מיהר להקליט את אשתו שאומרת לו "אני לא בבית סוהר ואני אהיה באינסטגרם ובטיק-טוק ואני אעשה מה שאני רוצה".

הבעל הוריד את אשתו בבית וחזר לעו"ד סולן וביקש ממנה לייצגו. שני בני הזוג יופנו ליישוב סיכסוך שכן הבעל טוען כי אשתו הטיחה בפניו בין היתר. "אני בקשר עם גבר אחר כי הוא נותן לי חופש ולא רודה בי כפי שקורה כבר 14 שנים ביננו".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.