סוגרים את הקיץ: כ-3,500 מבלים חגגו באירוע הסיום של פסטיבל TELEPORT בנמל חיפה.

סוגרים את הקיץ:

שלל להקות, אמנים ודיג'יים הקפיצו אמש (חמישי 9.9) את אלפי המבלים, שהגיעו לנמל חיפה, לחגוג את אירוע הסיום של פסטיבל האינדי TELEPORT. רגע השיא באירוע היה האיחוד של להקת "הבילויים", לאחר 8 שנות היעדרות מהבמות.

האירוע, שהופק על ידי עיריית חיפה ונערך על-פי הנחיות התו הירוק, התקיים על פני שלוש במות ברחבי הנמל וכלל יריד אמנות, דוכני אוכל, מיצגי וידאו ייחודיים והקרנות מהפנטות, כל זאת לצד המנה העיקרית של האירוע – ליינאפ של הופעות רותחות ומסיבות אל תוך הלילה של ריף כהן, אלון עדר ולהקת "הבילויים", לצד מוזיקאים חיפאיים כמו: ויתרתי, 3421, גיאגיא, Shuzin, מלך התרבות ועוד.

להקת "הבילויים", שערכה אמש כאמור את מופע האיחוד שלה, לאחר שלא הופיעה מאז שנת 2013, עלתה לבמה בשעה 22:30 והקפיצה את הקהל במיטב השירים משלושת אלבומיה.

כאשר ביצעה הלהקה את השיר "כשנפוליאון יכבוש את עכו", נערכה על הבמה, לקול תשואות הקהל, הצעת נישואין מפתיעה בין זוג נשים – על רקע השלט "את אמרת שכשהבילויים יתאחדו, את תהיי שלי".

בן ריפתין, מנהל אגף התרבות בעיריית חיפה ויזם הפסטיבל: "חיפה היא המקום הכי טוב בארץ לאירועים ולפסטיבלים מהסוג הזה. זה אירוע השיא של פסטיבל האינדי שהתקיים לאורך כל הקיץ ואנחנו שמחים שהקהל נהנה והגיע בהמוניו."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.