נשלמות ההכנות לקראת מצעד הגאווה ה – 14 של חיפה:

נשלמות ההכנות לקראת מצעד הגאווה ה – 14 של חיפה:

דגלי גאווה הונפו על בניין היכל העירייה ולאורך שדרות מוריה, בהם יצעדו ביום שישי הקרוב [15.6] אלפי משתתפים הצפויים לקחת חלק במצעד. בתוך כך, נצבעו בצבעי הגאווה ספסלי ישיבה לאורך הציר בו יעבור המצעד וסוכת המציל בחוף הסטודנטים שהפך ל"חוף הגאווה"

"מצעד הגאווה והסבלנות" שיתקיים בהשתתפות ראש העיר עינת קליש רותם, תחת הסיסמא "אנחנו חיפה!" וישים את הדגש, לעובדה, כי למרות ובזכות השונות, בין צבע לצבע, בין דתות, אמונות, תרבויות, מניפה של משיכה ואהבה, קשת שלמה של זהויות מגדריות, של משפחות מגוונות – כולנו קשורים זה בזה, שזורות זו בזו.

ההתכנסות לקראת המצעד תחל בשעה 10:00 בשדרות מוריה, בין צומת רחוב צפרירים ועד לרחוב הספורט. בשעה 11:30 תצא התהלוכה ותעבור לאורך ציר הכרמל בשדרות מוריה ושדרות הנשיא עד ל"גן האם", בו יתקיים האירוע המרכזי.

בשעה 13:15, עם הגעת הצועדים לגן יעלו להופיע על בימת גן-האם אלה לי, רן דנקר, DJ מריומה, מלכות הדראג של ליין ה-WERK, והמלכות של הליין החיפאי "דראג בסלון". האירוע יונגש לכבדי שמיעה באמצעות תרגום לשפת הסימנים.

לקראת תחילת המצעד יחסמו לתנועת כלי רכב החל מהשעה 09.30 צירי התנועה הבאים:
שדרות מוריה מכיכר ספר ועד פינת צפרירים והרחובות הסמוכים, שדרות מוריה ממרכז הכרמל לכיוון הרחובות צפרירים, שמשון, יותם, דרך הים, הצופים, שדרות הנשיא בקטע שבין וולפסון לחורשה וכל הרחובות הסמוכים. עם הגעת המצעד לגן האם יישאר חסום לתנועה הציר של שדרות הנשיא בין רחוב החורשה לרחוב שער הלבנון.

הכבישים ייפתחו לתנועת כלי רכב בהדרגה בהתאם להתקדמות הצועדים.

לאור העומסים הצפויים, הנהגים מתבקשים לגלות סבלנות ולהישמע להוראות השוטרים שיכוונו את התנועה.

צילומים: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.