"נמשיך לפעול במרץ ובשלל דרכים כדי להעניק לאוכלוסייה המבוגרת וגם הצעירה יותר רגעים של נחת אמיתית"

פתיחת "מועדון שהחיינו" צילום באדיבות בית האבות הספרדי
פתיחת "מועדון שהחיינו" צילום באדיבות בית האבות הספרדי

טקס השקה מושקע בנוכחות קרוב ל-100 אורחים

הפעילות הקהילתית של בית האבות הספרדי מתרחבת – "מועדון שהחיינו" החל לפעול

המועדון החדש הוא חוליה נוספת בחיבור ההדוק של העדה היהודית הספרדית לחיפה סמנכ"ל בית האבות, עדי מתתיהו: "נמשיך לפעול במרץ ובשלל דרכים כדי להעניק לאוכלוסייה המבוגרת רגעי נחת"   

החיבור לקהילה הוא אחד הערכים המרכזיים של עמותת העדה היהודית הספרדית בחיפה. בפרט מתנהלים ברוח זו בית האבות הספרדי ומרכז היום שפועל בבית האבות. חיזוק נוסף לחיבור מספק "מועדון שהחיינו" אשר הושק בטקס מרגש במיוחד.

בתמונה למעלה הצוות המוביל של בית האבות בפתיחת "מועדון שהחיינו". צילום באדיבות בית האבות הספרדי

שמו של המועדון נגזר מהביטוי "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה", ברכה שנהוג לומר אותה כשמתרחשים אירועים חיוביים ובפרט כאלה חדשים. בטקס נכחו צביקה ברבי, חבר מועצת העיר חיפה ומחזיק תיק הרווחה בעירייה, יוסי אזרי, יו"ר מרכז היום וחבר ועד העדה הספרדית, המנכ"לית החדשה של בית האבות הספרדי נטעלי בן, הסמנכ"ל עדי מתתיהו ומנהלת מרכז היום הילה צפריר.

אירוע ההשקה המושקע כלל כיבוד עשיר, שירה בציבור עם הצמד המוכשר איתן ארד ודניאלה ביסמוט שסחפו את הנוכחים, וברכות. יוסי אזרי הדגיש את המחויבות של העדה היהודית הספרדית בחיפה לעיר ולתושביה: "שמנו לעצמנו למטרה לתרום לקהילה שבה אנחנו חיים. "מועדון שהחיינו" הוא בית חם ומשמח".

נטעלי בן, שנכנסה לתפקיד מנכ"לית בית האבות הספרדי לפני כחודשיים, אמרה כי מצאה מוסד שמתנהל בסטנדרטים הגבוהים ביותר. "אני גאה להוביל את בית האבות על בסיס ערכי המצוינות, הלמידה המתמדת והעצמת הדיירים ואורחי מרכז היום". עדי מתתיהו שיבח את כל מי שעמל וסייע להקמת המועדון והבטיח: "נמשיך לפעול במרץ ובשלל דרכים כדי להעניק לאוכלוסייה המבוגרת וגם הצעירה יותר רגעים של נחת אמיתית".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.