משרד עו"ד גולדהמר – בצמרת הדירוג של דן אנד ברדסטריט

צילום אתר פוזיציה

עוד הישג למשרד אבי גולדהמר ושות'

המשרד הוותיק נמצא בצמרת הדירוג בקטגוריית הרשויות המקומיות ∙ הוא מופיע בדירוג Dun's 100 גם בתחומים תכנון ובנייה ומשפט מנהלי ∙ "המיקום שלנו הוא פועל יוצא של עבודה יסודית לאורך שנים"

משרד אבי גולדהמר ושות' מדורג בצמרת הדירוג של  "רשויות מקומיות", על-פי חברת המחקר דן אנד ברדסטריט. המשרד מוביל בקביעות בדירוג ה-Dun's 100 מאז שנת 2014. גם בתחומים תכנון בנייה ומשפט מנהלי נכלל משרד עו"ד גולדהמר בדירוג של D&B לשנת 2021.

צילום יח"צ משרד עורכי דין אבי גולדהמר ושות

המשרד הוקם ב-1979. הוא עוסק במשפט מינהלי, תכנון ובניה, דיני נזיקין, רשלנות רפואית, דיני עבודה, דיני חברות ותאגידים ועוד. בין לקוחות משרד עו"ד גולדהמר רשויות מקומיות ובהן עיריית נהריה, עירית עפולה, מועצה אזורית מטה אשר, מועצה אזורית עמק יזרעאל, עיריית נצרת, עיריית קריית מוצקין ועוד רשויות, וכן חברות ישראליות ובינלאומיות ולקוחות פרטיים רבים.

מייסד המשרד והבעלים הוא עו"ד אבי גולדהמר. "המיקום שלנו הוא פועל יוצא של עבודה יסודית לאורך שנים", ציין בסיפוק לאחר פרסום הדירוג. "אנחנו רואים במיקום הזה סוג של גמול על פועלנו בתחום שבו אנו מתמחים". עו"ד גולדהמר הדגיש כי "כשאנו עובדים, אנחנו לא חושבים על מיקומים ודירוגים במקומות כאלה ואחרים, אלא בעיקר איך לשרת ולהיטיב עם הלקוחות שלנו".

במשרד גולדהמר ושות' כ-15 עובדים ומתוכם 10 עורכות ועורכי דין. המשרד שוכן בשדרות פל-ים 2 בחיפה (סמוך לקריית הממשלה בעיר) ומספק שירותים משפטיים ללקוחות מכל אזור הצפון.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.