משלחת מקהילת צפון ניו-ג'רזי הגיעה לביקור בנהריה

צילומים: עיריית נהריה

משלחת של בכירים מקהילת צפון ניו-ג'רזי ממזרח ארה"ב, הגיעה לביקור בעיר נהריה, שלה קשר חם והדוק עם בני הקהילה. "שמחנו לארח בעיר את הנהלת הפדרציה ונציגי הקהילה שפועלים רבות למען העיר נהריה ותושביה לאורך כל ימות השנה", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי

משלחת של נציגים בכירים מקהילת צפון ניו-ג'רזי בארה"ב, הגיעה לביקור בעיר נהריה. המשלחת כללה את: מנכ"ל פדרציית צפון ניו-ג'רזי, ג'ייסון שאמס, נשיא הפדרציה, דן שלוסמן, אנדריאה ווינברגר וחברים נוספים שבמהלך ביקורם סיירו בטיילת החדשה, בשדרות הגעתון, בבית הספר לחינוך מיוחד ע"ש רונה רמון ועוד.

האורחים שיתפו במהלך הביקור את ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, בתחושות המרגשות שלהם להגיע ולבקר בעיר נהריה. "אנחנו מרגישים שנהריה היא בית נוסף עבורינו בישראל. שמחתי לראות את התנופה שעוברת העיר ואני מברך על כך את ראש העירייה, רונן מרלי וצוותו", ציין ג'ייסון שאמס, מנכ"ל הפדרציה. "הקשר החם בין קהילת ניו-ג'רזי לעיר נהריה חשוב לנו מאוד, יש כאן תושבים חמים ומיוחדים ופעילותכם בתחומים רבים מעוררת השראה והפכה מודל לחיקוי", הוסיף שאמס.

הקשר עם קהילת צפון ניו-ג'רזי התהדק בשנים האחרונות ועיקר הסיוע של הקהילה לעיר נהריה מתרכז בתמיכה ובקידום תוכניות חינוך (וביניהן 'פותחים עתיד' לסיוע, ליווי וחיזוק ילדים ובני משפחותיהם), בתחום הרווחה (עם מיקוד במיזמים לילדים ונוער בסיכון), קליטה של עולים חדשים וכן, בחיזוק מוכנות לחירום של העיר נוכח קרבתה של נהריה לגבול לבנון. את ביקור המשלחת בעיר יזמה וליוותה רוית שטיינמץ-שמלה, מנהלת המשרד הישראלי של פדרציית צפון ניו-ג'רזי. בקרוב יתקיים ביקור גומלין בארה"ב בהזמנתם של חברי הקהילה, במהלכו יתקיים כנס של חברי הקהילה החמה והמיוחדת של צפון ניו-ג'רזי.

״שמחנו לארח בעיר את הנהלת הפדרציה ונציגי הקהילה שפועלים רבות למען הקהילה שלנו לאורך כל ימות השנה״, ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי. ״מדובר בקהילה מיוחדת המאגדת תחתיה את כלל הזרמים ותומכת בנהריה ומקדמת פרויקטים ויוזמות חשובות שמעצימות ומחזקות את העיר נהריה ותושביה״, הוסיף מרלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.