מי צריך טינדר כשיש קבוצות ריצה משותפות…

פוזיציה!
פוזיציה!

"נשים חוששות מאפליקציית טינדר ואתרי הכרויות, שיזהרו מקבוצות ספורט משותפות, ריקודי עם, שם מרכז הרוע"

 היכן ניתן למצוא יותר בגידות באתרי היכרויות או בפעילויות אחרות? לאחת מהנשים הנבגדות התשובה היתה ברורה – בקבוצות ריצה זאת לאחרשלאישה התברר כי בעלה ניהל רומן ארוך עם אחת מחברותיה שהיתה גם שותפה בקבוצת ריצה שלו.

בני זוג ממרכז הארץ ניהלו אורח חיים ספורטיבי. האישה נהגה ללכת לפילטיס. הבעל נהג לרוץ עשרות ק"מ בשבוע, בקבוצות ריצה שאותה הוביל מאמן כושר מוסמך וכללה גברים ונשים שיחד גמאו מאות קילומטרים בחודש.

הריצה המשותפת, המנוחה ובעיקר החוויות שאחרי, הובילו את הבעל להתקרב לאחת מחברותיה של אשתו שהיתה חברה קבועה בקבוצת הריצה. בין השניים התנהלה היכרות שלמעשה לא הוסתרה מבני הזוג שהיו חברים עוד לפיי שקבוצות הריצה קמה.

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, מגוללת סיפור מדהים לפיו המאהבת, הייתה אחת מחברותיה הטובות. לכן, לאורך זמן האישה לא חשדה כשחברתה ובעלה נסעו יחד לחו"ל לתחרויות ריצה קבוצתיות. "הם אפילו שלחו תמונות ונראה היה כי הם מאושרים. לא העלתי על דעתי שחברתי הטובה שהיא גם אישה נשואה ואם לשני בנים תעשה לי, לילדיה ולבעלה דבר כזה". דברים דומים אמר גם בעלה של המאהבת.

בתביעת הגירושין טוענת עורכת הדין סולן ,כי האישה ראויה למזונות גבוהים לאור רמת החיים שהורגלו לה היא וילידה. היא דורשת כתובה מלאה מאחר והבעל הודה בבגידה ועבר להתגורר עם המאהבת בבית אחד.

"הזוג הזה הרס שני בתים בשביל להקים בית אחד שנולד בחטא", טענה האישה. מיד לאחר תביעת הגירושין, עזב בעלה את הבית. "נשים חוששות שהבעלים שלהם מבלים באפליקציית טינדר ואתרי הכרויות, שיזהרו מקבוצות ספורט משותפות, ריקודי עם, שם מרכז הרוע"- מייעצת האישה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.