מהיום יש למתמודדים עם המחלה ולמתנדבים שעושים עבודת קודש, בית חם ונעים שישמש לפעילות תמיכה״

מהיום יש למתמודדים עם המחלה ולמתנדבים שעושים עבודת קודש, בית חם ונעים שישמש לפעילות תמיכה״

*כך אמר ראש עירית נהריה, רונן מרלי, בחנוכת סניף הקבע של האגודה למלחמה בסרטן שאת הקמתו קידם רבות *

לאחר שלושה עשורים בהם לא פעל סניף קבע לאגודה למלחמה בסרטן בנהריה, נחנך סניף חדש בעיר בטקס בהשתתפות ראש העיר, רונן מרלי, נציגת האגודה למלחמה בסרטן, אריאלה ליטביץ – שרמן, יו"ר סניף נהריה, נתן כהן, חבר ההנהלה: אורי לאופר (שבתו רעות שם טוב ז"ל פעלה רבות לקידום פתיחת הסניף), מתמודדים עם המחלה, מחלימים ומתנדבים.

״כבן שאיבד את אביו לפני כ-4 שנים ממחלת הסרטן, אני מתרגש לחנוך סניף קבע לאגודה", אמר מרלי. "מהיום יש למתמודדים עם המחלה, לבני המשפחות ולמתנדבים שעושים עבודת קודש, בית חם ונעים שישמש לפעילות תמיכה, סיוע וליווי של הקהילה שלנו. אני שמח שהצלחנו לקדם ולהקים את המקום החשוב הזה".

אריאלה ליטביץ – שרמן, מנהלת אזורית שמלווה את הפעילות של סניפי האגודה בכל רחבי הארץ והודתה באירוע לראש העיר על שנרתם אישית ללוות את התהליך שבעבר לא צלח. ״תודה לראש העיר שהאמין בדרך שלנו ופתח את הדלתות לבניית הסניף במקום קבוע. יש לנו מתנדבים מסורים שפעלו עד היום מאחורי הקלעים, אני מבקשת להודות לויצו נהריה על שסייעו להם עד כה. המקום החדש יאפשר לציבור הרחב להיחשף לתכנים של שמירה על אורח חיים בריא ולהגברת המודעות לגילוי מוקדם. עבור המתמודדים עם המחלה ובני משפחתם, כמו גם למחלימים יש בשורה חשובה בפעילות במקום זה. שאתה נותן ברכושך הרי זה מעט, שאתה נותן מעצמך, אז אתה נותן באמת. זהו יום מרגש וחשוב לנהריה ולסביבה כולה".

דליה וייס, שמתנדבת ומדריכה בסניף ביקשה להודות לכל מי שנרתם לפתיחת סניף בנהריה. "היה חזון גדול לתת מענה לקהילה האונקולוגית בנהריה וראש העיר פתח את ליבו לקהילה והבין את הצורך לפתוח מסגרת שמקדמת בריאות גוף ובריאות נפש".

הסניף יפרסם בקרוב לציבור תוכנית פעילות מלאה שתכלול הרצאות, מפגשי תמיכה וייעוץ מקצועיים.

צילומים: דוברות עיריית נהריה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.