כנס מועצות התלמידים והנוער השנתי של חיפה לשנת 2021מועצת

כנס מועצות התלמידים והנוער השנתי של חיפה לשנת 2021

אתמול (יום שני, 03.05.21) נערך כנס מועצות התלמידים והנוער השנתי של חיפה במתכונת זום, לאור מגבלות הקורונה. בכנס השתתפו כ- 250 תלמידים מכלל מועצות התלמידים בבתי הספר בחיפה.

הכנס התקיים במעמד ראש העיר, עינת קליש רותם, מחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני, ראש מינהל החינוך אילנה טרוק, וסגניתה טלי שטיינברג, ומנהלת "מנהל חברה ונוער" במחוז חיפה של שרד החינוך, עינב יניב.

בכל שנה בוחרת המועצה את נושא השנתי, בו יעסקו בתי הספר לאורך השנה. הנושא שנבחר השנה ושהוצג בכנס היה: "שנת חל"ת-חינוך לתרבות". בכנס הוצג הקשר בין תרבות, חינוך ונוער. במהלך הכנס עברו התלמידים סדנאות במגוון נושאים: חיים ללא תרבות/ מי הם גיבורי העל של התרבות?/ השפעת החינוך על התרבות/ ודנו בשאלה: האם כל משפיען רשת נחשב למשפיען תרבות.

כמו כן נהנו המשתתפים מהרצאה של השחקן והיוצר יוסי ואסה ("נבסו") – "להרגיש בבית", שסיפר על עצמו דרך יצירותיו בז'אנרים האומנותיים השונים.

שקדי הכט, יו"ר מועצת הנוער העירונית, סיפרה מהי תרבות לחינוך בעיניה: "תרבות בעיניי היא בית, חברה, סביבה, תיאטרון, טלוויזיה, מוזיקה, עיצוב. תרבות היא מאיצטרובל שנפל על הרצפה ועד לתסריט של חנוך לוין"

קרדיט צילום דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.