מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף דוהר קדימה בתכנית מקצועית חדשה לבני 50 ומעלה

פתיחת תכנית שלבים - צילום מיכה בריקמן

התכנית המקצועית החדשה לבני 50 ומעלה נפתחה בחברה הכלכלית לחיפה. התכנית החדשה, "שלבים", יצאה לדרך באירוע הדלקת נרות בהשתתפות יו"ר החברה הכלכלית לחיפה, סגן ראש העיר עו"ד דוד עציוני ומנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, אור שחף

במטה החברה הכלכלית לחיפה יצאה לדרך "שלבים", התכנית להתחדשות מקצועית עבור קהילת גילאי 50 פלוס. כחלק מההתמודדות עם ההשפעות הכלכליות של משבר הקורונה, החברה הכלכלית לחיפה פתחה את התכנית שמטרתה לספק כלים תעסוקתיים ופתרונות לשכבת הגיל של 50 ומעלה. שכבת גיל זו מהווה אוכלוסייה בעלת ידע וניסיון רב, הנמצאת בשיא יצרנותה מבחינת המשק, הנושאת בעיקר הנטל הכלכלי והמעורבות החברתית שמפרנסת ותומכת בבני משפחה ומעורבת בחיי הקהילה. אולם, בני שכבת גיל זו מתמודדים עם תופעה רחבת היקף של מעורבות פוחתת בשוק התעסוקה ונקודת מפנה בקריירה. מצב זה מחמיר כעת בעקבות משבר הקורונה ומתווסף לגורמים קיימים אחרים וביניהם ההעדפה של בני גילאים צעירים יותר במקומות עבודה.

באירוע הפתיחה שהתקיים תחת הנחיות הבריאות והוראות התו הסגול וכלל הדלקת נרות חנוכה, השתתפו סגן ראש העיר חיפה ויו"ר החברה הכלכלית, עו"ד דוד עציוני, מנכ"ל החברה הכלכלית, אור שחף, מנהלת התכנית, אפרת מורג, המרצים והמדריכים בתכנית וקרוב לעשרים המשתתפות והמשתתפים שהתכנסו לראשונה.

בסוף התכנית יצאו המשתתפים עם תכנית פעולה עסקית ושיווקית לתקופת הקריירה הבאה שלהם ולאחר שיעברו תהליך שיקנה להם ביטחון וידע בעולם העסקי. לתכנית החדשה תומכים וביניהם "פיליפס", בנק דיסקונט, מועדון רוטרי חיפה, "Sarona Space" ועוד.

עו״ד דוד עציוני, יו״ר החברה הכלכלית לחיפה וסגן ראש העיר חיפה, נשא דברים: ״התכנית המיוחדת הזו היא הדגמה לשיתוף פעולה של יזמות, חכמה, מועילה ופורצת דרך עם החברה הכלכלית, המקיימת מערך עשיר של קשרים והכרויות. זה האחד ועוד אחד ששווה שלוש. החברה הכלכלית לחיפה פועלת לקידום הכלכלה והתעסוקה בחיפה ואנו שמחים לפגוש את קבוצת משתתפי התכנית הנמצאים בשיא כוחם ויכולותיהם ובעלי מוטיבציה גבוהה ליצור, ליזום ולעבוד. תכנית זו תתרום להתפתחותם האישית, תוך כדי תמיכה במסחר, תעסוקה וכלכלה בעירנו".

אור שחף, מנכ״ל החברה הכלכלית לחיפה: "במהלך משבר הקורונה, פעלנו לתמוך בעסקים המקומיים באמצעות שורה של יוזמות. לצד התמיכה בעסקים, חשובה גם התמיכה באנשים, שהם בסופו של דבר המשאב החשוב ביותר. קבוצת בני ה-50 ומעלה היא פלח אוכלוסייה משמעותי ואיכותי, שמאחוריו כמות אדירה של ניסיון וידע. אנשים שנמצאים בשיא כוחם ומקצועיותם שיכולים עוד לתרום הרבה לכל ארגון או עסק ולתמוך בהנעת הכלכלה. אנו גאים על האפשרות שניתנה  לנו לסייע להם לחשב מסלול מחדש דווקא בתקופה זו ובטוחים כי פיילוט זה יצמיח הזדמנויות חדשות".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.