יום עיון בנושא המטפלות והמטפלים במרכז

יום עיון בית האבות הספרדי

בית האבות הספרדי בחיפה ממשיך להשביח את ההון האנושי

איך להציב את המטפלות והמטפלים במרכז, ולסייע להם למלא את תפקידם באופן מיטבי?

שיתוף הפעולה בין בית האבות הספרדי לבין אוניברסיטת חיפה מניב ידע יקר ערך בחודש מאי ייערך יום העיון השנתי, והנושא הפעם: המטפלות והמטפלים במרכז בין משתתפי הכנס: פרופסור אורח מהולנד שירצה על "זללני מוטיבציה"

המטפלים והמטפלות הם אחד הנכסים החיוניים ביותר של בית האבות הספרדי, ובזכותם הדיירים במקום נהנים מחיים עם איכות גבוהה. הם גם אלה שיעמדו במרכז יום העיון השנתי שיתקיים במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין בית האבות לבין אוניברסיטת חיפה.

יום העיון ייערך ב-11.5.22, וצפויים להשתתף בו כ-100 מומחים, נשות ואנשי מקצוע ומובילי דעת קהל. הכותרת שנבחרה לאירוע היא "המטפלות והמטפלים במרכז", וההרצאות השונות יעסקו בחשיבות עבודת המטפל ובדרכים שבהן ניתן להשביח אותה.

מנחת האירוע היא ד"ר יהודית ראובני מהחוג לגרונטולוגיה של אוניברסיטת חיפה, וראש המיזם המשותף לחקר ולמידה עם בית האבות הספרדי. אחת ההרצאות המעניינות ביותר ביום העיון היא של המרצה האורח, פרופ' ארנולד באקר מאוניברסיטת ארסמוס שבהולנד. הרצאתו של פרופ' באקר תתמקד ב"זללני מוטיבציה" ותפרט אסטרטגיות עדכניות לקידום מחוברות.

מי שעוד יקחו חלק באירוע המושקע הם יו"ר ועד העדה היהודית הספרדית בחיפה, עו"ד יוסף גילאור, מנכ"ל בית האבות ירון רז, ראש החוג לגרונטולוגיה ד"ר דקלה סגל-כרפס, ד"ר גיא יצחקוב מהחוג לשירותי אנוש באוניברסיטת חיפה ועוד רבים אחרים – שכמו בכל שנה יפיקו תועלת רבה מהידע שיועבר במהלך יום העיון. הלמידה תבוא לידי ביטוי גם בעבודה השוטפת בבית האבות הספרדי, שממשיך כל העת למצוא דרכים חדשות לשדרג את היכולות של צוות העובדים.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.