יוזמה מבורכת נוספת של ועדת החינוך של העדה היהודית הספרדית

טיול לירושלים
צילום באדיבות ועד העדה

טיול מיוחד בירושלים – לאימהות יוצאות אתיופיה 

כ-50 אימהות משכונת חטיבת כרמלי נהנו מיום משופע באטרקציות "זו הפעם הראשונה שביקרתי בעיר הבירה!", הודתה בהתלהבות אחת המשתתפות

אחת המשימות החשובות שוועדת החינוך של העדה היהודית הספרדית בחיפה לקחה על עצמה היא ארגון טיולים לאוכלוסיות מוחלשות ולעולות חדשות. ההתמקדות בקבוצות אלה נובעת מהרצון לספק חוויות מהנות למי שידן לא משגת, ובמקביל לחזק את הזיקה לארץ ישראל. ירושלים, הבירה הנצחית של העם היהודי, היא באופן טבעי יעד אטרקטיבי במיוחד – והשבוע יצאה לעיר המרתקת והיפה קבוצה של כ-50 אימהות יוצאות אתיופיה.

את הטיול הגדוש באטרקציות ארגנו עו"ד בתיה חיימוב רומן, יו"ר ועדת החינוך, שפרה ענתבי ולימור דהן, בשיתוף צוות מרכז "לילך" משכונת חטיבת כרמלי. היום התחיל בארוחת בוקר באתר המורשת בלטרון, לאחר מכן הגיעו האימהות לכותל המערבי, התחנה הבאות היו המצפה התת-ימי של ירושלים, "אקווריום ישראל", ושוק מחנה יהודה, ולסיום – ארוחת צהריים מושקעת.

בטיול השתתפו כ-50 נשים. חלקן לא ביקרו מעולם בירושלים, ובאופן טבעי מפלס ההתרגשות היה גבוה מאוד. גם הכרת התודה הייתה עמוקה, ובפרט מצד נשים שסיפרו כי אין להן כמעט הזדמנויות לצאת מהבית, פרט לעבודה ועם הילדים. נשות העדה היהודית הספרדית בחיפה, שמארגנות טיולים מסוג זה כבר למעלה מ-30 שנים, הבטיחו להמשיך במסורת המבורכת.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.