הקרן לחיפה גייסה כ-100,000 ₪ לצורך סיוע לפעילותן של עמותות "דלת פתוחה" ו"חצר נשית" לנוכח משבר הקורונה

הקרן לחיפה גייסה כ-100,000 ₪ לצורך סיוע לפעילותן של עמותות "דלת פתוחה" ו"חצר נשית" לנוכח משבר הקורונה

הקרן לחיפה, גייסה תרומות מתורמים מהארץ ומחו"ל, המסייעות להמשך פעילותן החשובה של "דלת פתוחה" לקידום מיניות בריאה, ו"חצר נשית" המעניקה מרחב מוגן לנערות ונשים בגילאי 13-25, שחידשו לאחרונה את פעילות המרכזים שהן מפעילות בחיפה לאחר הפסקה לנוכח התפרצות והתפשטות נגיף הקורונה. הקרן לחיפה סייעה ברכישת ציוד כגון: ריהוט, הדרכה לנערים, לנערות ולנשים כיצד להתמודד בעת מצוקה ומשבר, רכישת מכשור למספרה שמפעילה עמותת החצר הנשית, ארוחות חמות וגם במתן סיוע למיצוי זכויות, הדרכה והכוונה מקצועית במצבי לחץ בכלל ובמצבי קיצון בפרט". חברת הוועד המנהל בקרן לחיפה טובה גילת, " הקרן לחיפה תומכת באבזור המקומות כמו גם במימון הדרכות לצוות ב'דלת פתוחה' וב'חצר נשית והתרומות גורמות לאותם נערים, נערות ונשים בסיכון להבין אולי בפעם הראשונה שיש מי שתומך בהם"

"אנחנו, בקרן לחיפה, סבורים, שהתרומות שלנו לחצר הנשית ולדלת פתוחה, יש להן משמעות רבה מעבר לעזרה במשאבים חומריים. הן תומכות בנוער הזקוק להנחיה, לעיתים גורלית, במקום שאין כזאת ומאפשרות גיבוש קהילתי של נערות ונשים בסיכון שנמצאות באזורים של חסך", אומרת חברת הוועד המההל בקרן לחיפה טובה גילת , ומדגישה, "בכך, אנחנו יוצרים קהילה איכפתית ותומכת ורואים בכך, ערך חברתי גדול מאוד".
הקרן לחיפה היא עמותה רשומה, הפועלת עשרות שנים במטרה לפתח את העיר חיפה ולפעול למען רווחת תושביה. פעילות הקרן מתפרשת על פני מגוון רחב של תחומים: חינוך, תרבות, קהילה, קיום משותף, ספורט, סביבה ורווחה.
הקרן אינה נושאת רווחים (מלכ"ר), והתרומות המתקבלות הן בישראל והן בארה"ב, קנדה, אנגליה וגרמניה פטורות ממס.

מידע על "דלת פתוחה":

"דלת פתוחה" לקידום מיניות בריאה, היא הגורם המוביל בישראל בתחום של קידום הזכות למיניות בריאה וחינוך מיני איכותי ומהימן. דלת פתוחה הוקמה בשנת 1966 בשם "האגודה הישראלית לתכנון המשפחה" והפכה לעמותה רשומה בשנת 1984, במטרה לקדם חברה שבה כל משפחה ופרט נהנים/ות מבריאות טובה ומאיכות חיים, ללא תלות במקורם האתני, הדתי או התרבותי. חברה אשר מגינה על ערכי השוויון בין המינים ועל זכויות האדם, הכוללות בין היתר את הזכות למיניות בריאה, בה כל אדם רשאי לקבל החלטות במודע ובאופן חופשי, תוך נגישות שווה לחינוך ולשירותי בריאות איכותיים.

מידע על "חצר נשית":

במרכז העיר חיפה, בלב שכונת הדר, פועלת חצר נשית מאז 2013. מאז ועד היום משמשת החצר עוגן מרכזי בחייהן של נערות, צעירות ומשפחותיהן, כמו גם ציר משמעותי ברצף השירותים העירוני. מידי יום מגיעות לחצר עשרות נערות וצעירות ממגוון גילאים, זהויות ומצבי חיים. יהודיות וערביות, עולות כותיקות.
בחצר הן פוגשות קשת רחבה של מענים והזדמנויות המותאמים לצרכים ולרצונות המשתנים והמתפתחים של כל אחת ואחת מהן.

קרדיט : הקרן לחיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.