העדה הספרדית בחיפה ארגנה טיול נוסף לאוכלוסייה מעוטת יכולת

טיול אמהות מחטיבת כרמלי בגולן

חוויה ייחודית ברמת הגולן ל-50 אמהות משכונת חטיבת כרמלי

נשות העדה היהודית הספרדית ממשיכות לחזק את תחושת השייכות לארץ ישראל – דרך נופים יפים במיוחד "אם לא העדה הספרדית, לא היינו מגיעות לכאן", אמרו אמהות בסוף היום המושקע      

אחת המטרות של העדה היהודית הספרדית בחיפה היא לחזק את הקהילה, ובפרט את תושבי השכונות מועטות היכולת. ערך משמעותי נוסף הוא טיפוח תחושת השייכות למדינת ישראל והעמקת ההיכרות עם אתרים מרכזיים בארץ. טיול מגוון ומהנה מאוד לרמת הגולן הוא דרך מצוינת גם לתרום לקהילה וגם להעצים את הרגשות החיוביים כלפי הארץ – ובהתאם מארגנת ועדת החינוך של העדה הספרדית טיולים וימי כיף המיועדים לאוכלוסייה הרלוונטית.

הפעם יצאה לרמת הגולן קבוצה של כ-50 נשים ממרכז "לילך" שבשכונת חטיבת כרמלי. הטיול כלל ביקור באנדרטה שהוקמה לציון אסון המסוקים, מסלול הליכה במימי נחל הבניאס השוצף והגועש, ארוחת צהריים עשירה בקיבוץ אל-רום, ולקינוח טבילה מרעננת במעינות עדן, אחד הפארקים המרהיבים של רמת הגולן.

חברות הקבוצה חזרו לחיפה מרוצות ונרגשות. הן הודו למארגנות הטיול – עו"ד בתיה חיימוב-רומן, יו"ר ועדת החינוך של העדה הספרדית, חברות הוועדה לימור דהן ושפרה ענתבי, ודנה מיכל מנהלת מרכז "לילך" – על ההשקעה הניכרת מכל הבחינות. נשים רבות ציינו כי בלי הפרויקט המוצלח של העדה היהודית הספרדית קרוב לוודאי שלא היו מגיעות אף פעם לרמת הגולן ולאתרים המעניינים והמהנים. בנוסף רמזו כל הנשים שישמחו להמשיך להכיר את ארץ ישראל בעזרת טיולים איכותיים נוספים של העדה הספרדית.

 צילומים: ועד העדה הספרדית בחיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.