ההפתעה היתה רגע לפני המפגש, כשהאישה העבירה את הטלפון לקביעת מיקום הפגישה והבעל נדהם

עו"ד שרין סולן. צילום יחצ
עו"ד שרין סולן. צילום יחצ

הכירו בטינדר וניהלו קשר כמה חודשים

היא מרצה באוניברסיטה, הוא איש צבא בדרגה בכירה ויחד הם נשואים כבר שני עשורים וחייהם על פני השטח נראים טוב. אבל כמו שקורה בדרך כלל, מה שנראה טוב מבחוץ לא תמיד שקט בתוך הבית.

הסיפור שלפנינו מעיד כי בעולם המדיה והרשתות החברתיות אתה אף פעם לא בטוח. לא ברור מי התחיל, אבל במקרה של הזוג שלפנינו זה לא משנה. הבעל נרשם לאפליקציית טינדר תחת השם בדוי ושם הכיר מישהי שהגדירה את עצמה כנשואה, אבל "כבויה". שניהם לא צירפו תמונה, אבל זה לא הפריע להם לנהל דיאלוג של חודשיים ימים ובו הכירו אחד את השניה עד דק. בשום שלב אף אחד מהם לא צפה את שעשוי להתרחש.

בעדות שנתן הגבר בפני עורכת הדין שלו שרין סולן, מספר הבעל בין היתר כי "ההיכרות היתה מאוד טובה. הדיאלוג ביננו היה מאד פורה וענייני. סיכמנו שמעבר לחשיפה של אזור המגורים שלנו, אנחנו לא חושפים עיסוק, או שום פרט מזהה אחר עד לפגישה ביננו".

"היתה לי התחושה שאני הולך לקשר שיהיה טוב לשנינו ולא יפגע באף אחד מהבתים והיקרים לנו בבית", סיפר. לדבריו הדרמה התחוללה רגע לפני הפגישה בבית קפה. "סיכמנו להיפגש ורגע לפני הפגישה סיכמנו להחליף טלפונים. בשלב הזה כשהיא העבירה לי את הנייד שלה, נותרתי בהלם, מצאתי את אשתי מעברו השני של הקו…."

עו"ד סולן שמעה עוד כי הבעל הטיח בפני אשתו את מה שחשף, ולדבריו היא נותרה כמוהו המומה. "מצאתי אותה אחרי שעה שבורה ומרוסקת. היא הודיעה לי כי החליטה להתגרש. "אם הגעתי למצב שאני מחפשת ריגושים עדיף להיפרד", היא טענה בפניו.

 הבעל לעומת זה מודה כי גם בו האשמה, אבל לדבריו הוא עשה זאת כחלק מאווירה שיש בצבא ובין החברה הצעירים ולא ממש כי זה רק מה שהוא חיפש.

עו"ד סולן מבקשת בשמו שלום בית בתגובה לתביעת הגירושין. בני הזוג נשלחו לגישור בניסיון להגיע להבנות לפני שההליך עצמו יכנס לשלב המעשי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.