בר מצווה בהפתעה במחלקת אונקולוגית ילדים במרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית

בר מצווה בהפתעה במחלקת אונקולוגית ילדים במרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית

נאור דניאלי בן ה-13 אובחן עם מחלת סרטן מסוג סרקומה ברגלו. בשבוע הבא היה אמור לעלות לתורה, אך בשל הקדמת הניתוח להסרת הגידול, החליטו אנשי הצוות האונקולוגי ביחד עם הרב של המרכז הרפואי להקדים את החגיגה ולהפתיע את נאור.

התרגשות גדולה במחלקה לאונקולוגית ילדים במרכז הרפואי העמק. נאור דניאלי, בן 13, מבית שאן היה צפוי לחגוג את עלייתו לתורה בעוד כשבוע, אך כאשר נקבע לו ניתוח ליום חמישי הקרוב, החליטו הרב של בית החולים וכל הצוות הרפואי במחלקת אונקולוגיה ילדים במרכז הרפואי העמק, להתגייס ולארגן לנאור מסיבת בר מצווה מושקעת בהפתעה. אתמול נערכה מסיבת בר המצווה במחלקה אונקולוגית ילדים והבוקר עלה נאור לתורה בעיר מגוריו.

"הדיל אגבריה, האחות האחראית במחלקה התקשרה לרב בית החולים, הרב יוסף סגל וסיפרה לו שלנאור יש יום הולדת 13 והוא אמור לעלות לתורה בשבוע הבא, אך בגלל שהוא נכנס לניתוח ביום חמישי הקרוב אנחנו חייבים להקדים", סיפרה ענת דניאלי, אימו של נאור. "הרב סגל התקשר אליי בהתרגשות ואמר 'אנחנו מארגנים לו חגיגת בר מצווה בהפתעה כי חייבים לשמח את הילד, תגידי לי מה נוכל להביא לו שישמח אותו", תיארה האם בהתרגשות.

לאירוע שארגן הרב יוסף יצחק סגל, הגיעו דיג'יי וצלמים, גוייסו כיבוד ותפאורה, כולם בתרומה למען נאור. "נאור אוהב רכבי יוקרה, ורגע השיא של האירוע היה כשהרב לקח את נאור אל הכביש מחוץ למחלקה, שם המתין עבורו רכב יוקרה מסוג בנטלי שבעליו התגייס לאירוע, והוא לקח את נאור לסיבוב. כולנו בכינו מהתרגשות", סיפרה ענת.

על הרגע שבו גילו שנאור לקה במחלת הסרטן, סיפרו הוריו: "נאור התלונן במשך כחודש על כאבים ברגלו, ואמר שיש לו הרגשה של שריר שנתפס. כמובן שבהתחלה לא חשדנו בכלום כי הוא ילד, הוא פעיל ומשתולל", סיפר דוד, אביו של נאור. "כאשר הרגל התנפחה והייתה חמה הגענו למיון וכאן התחלנו בסדרת בדיקות וצילומים כולל אולטרסאונד ובדיקת MRI ואז התברר כי נאור חולה בסרקומה ע"ש יואינג, סרטן ממאיר ברגלו". סיפר אביו של נאור.

"בימים הראשונים השמיים נפלו עלינו, אך התעשתנו מהר, ואנחנו מאמינים באמונה שלמה שנאור יצא מזה בשלום ובבריאות טובה", מוסיפה אימו.

"מרגע האבחון, הטיפול הלך מהר ממה שציפינו, כולם עטפו אותנו, ד"ר סרגיי פוסטובסקי והאחיות והעובדת הסוציאלית וכל אחד מאנשי הצוות במחלקה האונקולגית לילדים. אין לנו מילים לתאר עד כמה אנחנו מודים להם ומרוצים מהיחס שקיבלנו", הוסיף אביו.

"לא היינו חלק מההתארגנות", מספרים הוריו של נאור, דוד וענת. "אנחנו מופתעים מגודל ההפקה ורמת ההשקעה, אנחנו כל כך מתרגשים ומודים לכולם."

מצורפות תמונות + וידאו. קרדיט: מרכז רפואי העמק

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.