בניין עיריית חיפה הואר הערב בסגול לציון עיריית חיפה

יום המודעות הבינ''ל לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

בדומה לשנה שעברה, גם השנה לוקחת עיריית חיפה חלק במיזם "לילה סגול" בהובלת מפעל הפיס, למען קידום שילובם של אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה

לרגל "יום המודעות הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות", המצויין היום ברחבי הארץ, הואר הערב (חמישי, 2.12) בניין עיריית חיפה בסגול.

"לילה סגול" הינו מיזם אותו מובילים זו השנה השנייה מפעל הפיס, מרכז השלטון המקומי והאזורי ואתר "שווים", לכבודם של 1.5 מיליון אנשים עם מוגבלות החיים בישראל ולמען שילובם בשוק התעסוקה הישראלי ובמסגרתו מוארים בסגול מבנים ומוסדות בכל הארץ.

השנה עומד המיזם בסימן תעסוקת ושילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה ובמהלכו תצא קריאה למעסיקים במשק להציע משרות חדשות לעובדים עם מוגבלות. המסר המרכזי שיקדם המיזם השנה הוא שלאנשים עם מוגבלות יש כישרונות ויכולות, ובמילים אחרות – הם "מסוגלים". בישראל חיים כיום יותר מ-800 אלף אנשים עם מוגבלות בגיל העבודה, אולם רק פחות ממחצית מהם מועסקים.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "עיריית חיפה רואה חשיבות רבה בקידום אנשים עם מוגבלויות ועל כן משקיעה משאבים ומאמצים רבים, במטרה ליזום מגוון פתרונות, אשר יסייעו לשילובם בשוק התעסוקה. כך למשל מציע "המרכז לחיים עצמאיים" שהוקם על-ידי האגף לשירותים חברתיים של עיריית חיפה מגוון קורסים, הכשרות וסדנאות עבור אנשים עם מוגבלויות מאזור חיפה והסביבה. נמשיך לקדם מדיניות זו גם בשנים הבאות, מתוך שאיפה ליצור אפקט מתמשך, אשר יסייע להפוך את החברה הישראלית לחברה חמה, מקבלת ומכבדת יותר".

צילום: גיל מלר, דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.